Lite-On firmware flash 451S@851S, 851S@812S en 812S@832S

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 969 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Nu vraag ik me nog wat af.

Hierboven staat aangegeven dat een 451s/851s @ 812s kan :) Lekker 8x dvd-R dus. (zie http://www.liteon401s.prv.pl/)

Maar in de thread van 451s/851s @ 832s staat wat anders:
8x -R, unfortunately, is not possible on the 51S series because the hardware just can't do it (see the "Technical Stuff" below for more details). There's nothing that we could do, and believe me, we've tried. So -R writing speeds are limited to 4x (we modified the firmware so that it won't even allow 8x -R). However, as a bonus, 4x -RW does work.

Je zou toch zeggen dat DVD-R 8x gewoon zou moeten werken. Heeft iemand al eens met zijn 851s/451s een DVD-R op 8x kunnen branden ?

Hmm, Hier heb ik overheen gelezen:
Verwijderd in "Lite-On 451S flashen naar 851S en 852S"

DVD-R 8x gaat dus gewoon niet lukken, klein beetje jammer :)

[ Voor 14% gewijzigd door Tutti-frutti op 21-07-2004 13:03 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik heb de autobit setting aangezet. Deze staat dus nu standaard aan ipv uit. Je kunt hem dan nog steeds handmatig uitzetten dmv de lite-on bitsetting tool hoor. Het werkt dus precies andersom op deze manier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.stijns/851.jpg

Ik ben al een tijdje aan het zoeken wat PO en PI is, hoe kan ik zien of de resultaten goed of slecht zijn. Want als dat het geval is flash ik niet verder, kan iemand me dat vertellen of deze DVD goed gebrand is kwa kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel uitgebreid op verzoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

NightForce schreef op 21 juli 2004 @ 16:32:
[afbeelding]

Ik ben al een tijdje aan het zoeken wat PO en PI is, hoe kan ik zien of de resultaten goed of slecht zijn. Want als dat het geval is flash ik niet verder, kan iemand me dat vertellen of deze DVD goed gebrand is kwa kwaliteit?
Hier een voorbeeld met uitleg :) Verder verwacht ik dat versie 2.23 van kprobe binnenkort in de meuktracker staat ;)

http://cutebrit.crewserver.com/dvd/kprobe.php?id=199

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
Bedankt:D

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Net m'n 451s naar een 832s geflashed en hij werkt _perfect_! Heb nu fijn een dual layer fikker! _/-\o_

Zojuist een Platinum gefikt op 8 speed en deze werkt perfect in m'n xbox.

Heb overigens de VS0B - patched - 451S@832S, 851S@832S firmware gebruikt die hier te vinden is. :)

[ Voor 32% gewijzigd door FaceDown op 26-08-2004 20:46 ]

Groetjes, FaceDown.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Heb je ook aan een dual-layer schijfje gebrand?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Cyberpope schreef op 26 augustus 2004 @ 20:48:
Heb je ook aan een dual-layer schijfje gebrand?
Nee dat nog niet, want die heb ik helaas geen. Binnenkort eens ergens proberen te scoren. Ik heb gelezen dat het wel perfect zou werken (door verschillende mensen getest).

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AKI
  • Laatst online: 30-07 10:12

AKI

Toevsllig enig idee wat het verschiul is tussen die VS0B en die CG0B, kan die laatste ook van 451S naar 832s, en is dat net als die andere wel gebaseerd op officiele, of echt helemaal gecustomized.
Hier loopt trouwens de VS0B ook perfect.

Schiet mij maar neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor mijn late reactie maar mij is het nu nog steeds niet gelukt. Wie kan me helpen welke file moet ik nu precies downloaden ? had wel een file gedownload maar ik moet een target hebben en ik weet niet wat dat moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 21:47:
Wie kan me helpen welke file moet ik nu precies downloaden ? .
Hangt af van de brander die je hebt en welke firmware er nu in zit. Ik heb bijvoorbeeld een LDW-451S en heb die kunnen updaten met de .zipfile DR4GSB6.zip. De daarin zittende GSB6.EXE file update mijn 451S naar een SOHW-832S VS0B.
Daarna met de zogenaamde Omnipatcher een getweakte config in de brander geblazen voor comptabiliteit met de meest recente DVD en CD merken en klaar alweer!
Samengevat, ik heb 832S.VS0B.patched-_51S@832S met dvdrw_omnipatcher-1.3.9 en rec_tweak-2-08.zip gebruikt voor dit alles. Inleiding en een howto vind je op http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=100956
Mocht je er niet uitkomen, vermeldt dan hier welke brander je exact hebt, welke firmware er nu in zit en wat je er in wilt hebben.

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeBolle schreef op 01 november 2004 @ 17:54:
[...]

Hangt af van de brander die je hebt en welke firmware er nu in zit. Ik heb bijvoorbeeld een LDW-451S en heb die kunnen updaten met de .zipfile DR4GSB6.zip. De daarin zittende GSB6.EXE file update mijn 451S naar een SOHW-832S VS0B.
Daarna met de zogenaamde Omnipatcher een getweakte config in de brander geblazen voor comptabiliteit met de meest recente DVD en CD merken en klaar alweer!
Samengevat, ik heb 832S.VS0B.patched-_51S@832S met dvdrw_omnipatcher-1.3.9 en rec_tweak-2-08.zip gebruikt voor dit alles. Inleiding en een howto vind je op http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=100956
Mocht je er niet uitkomen, vermeldt dan hier welke brander je exact hebt, welke firmware er nu in zit en wat je er in wilt hebben.
Bedankt voor je aanwijzing heb precies dezelfde brander als jou.

Heb hem inmiddels geflashed met dit bestandje..
832S.VS08.patched-_51S@832S zoals je zei. Nu moet ik dus alleen nog de dvdrw_omnipatcher-1.3.9 erop gooien gaan we proberen.

trouwens nu zou ik toch 8 x moeten kunnen gaan branden of heb ik da verkeerd begrepen ? Gebruik arita -r 4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
Nee helaas is - op 8x niet mogelijk, dat kan de hardware niet aan.

Heeft iemand hier de laaste OmniPatcher, want de site is al een paar dagen down waar ik hem vandaan had.

Ik heb nu 851@832
De bin file heb ik door OmniPatcher gehaald en auto bit set (dvdrom) aangezet, maar me gebrande dvd's zijn geen DVD-ROM. Ik heb het met een wat oudere OmniPatcher gedaan, omdat de nieuwe niet te downoaden is. Kan iemand me hiermee helpen?

[ Voor 43% gewijzigd door NightForce op 14-11-2004 14:52 ]

Pagina: 1 2 Laatste