Ben wel es een poosje met zo'n logitech marble bezig geweest.
In windows e.d. werkt het wel okee, maar gamen vindt ik er bagger mee gaan
Kennis van mij zweert bij z'n marble...
Maar in een gampje UT of CS is ie een schietschijf
In windows e.d. werkt het wel okee, maar gamen vindt ik er bagger mee gaan
Kennis van mij zweert bij z'n marble...
Maar in een gampje UT of CS is ie een schietschijf
Als je last van rsi krijgt kan je ook een tabloid nemen. Is wel effe wennen, maar werkt perfect!
Werkelijk verschrikkelijk zo'n bal. Niet mee te werken. We hebben hier joysticks, ballen en tabletten, nou dat laatste werkt dus het fijnste. ( al hoewel ik nog steeds muis.) Van de joysticks krijg je last van je schouder en die trekballen zijn gewoon errug langzaam om mee te werken. Test wat je fijn vind, maar ik zou je geen balletje adviseren.
Ik heb een trackball gehad en een graphire
trackball is wennen , daarna is het wel lekker, maar nooit zo snel en precies als een muis. De graphire is heeeeeerlijk om mee te tekenen maar windows.... je mist toch een makkelijke revchtermuisknop dan.
Een collega van mij doet alles met spraakherkenning, werkt ook wel aardig.
Tis persoonlijk denk ik wat je het lekkerst vindt.
trackball is wennen , daarna is het wel lekker, maar nooit zo snel en precies als een muis. De graphire is heeeeeerlijk om mee te tekenen maar windows.... je mist toch een makkelijke revchtermuisknop dan.
Een collega van mij doet alles met spraakherkenning, werkt ook wel aardig.
Tis persoonlijk denk ik wat je het lekkerst vindt.
Verwijderd
Trackball werkt prima, ik heb hier zo'n logitech. Als je goed wil fps'en (Quake/UT whatever) dan kan je't beste een muis nemen, maar afwisselen kan geen kwaad (doe ik ook), zeker om RSI te voorkomen.
Het is een kwestie van wennen, en echt lang wennen is't niet hoor. Werkt perfect hier.
Tabloid kan je ook nemen (zo'n pen dus). Heb ik ook nog ff geprobeerd, maar dat vond ik teveel gedoe :]
Ik zou zeggen, wissel't af.
(maar goed, what do I know, me polsen liggen zowat lam
)
Het is een kwestie van wennen, en echt lang wennen is't niet hoor. Werkt perfect hier.
Tabloid kan je ook nemen (zo'n pen dus). Heb ik ook nog ff geprobeerd, maar dat vond ik teveel gedoe :]
Ik zou zeggen, wissel't af.
(maar goed, what do I know, me polsen liggen zowat lam
Pagina: 1