Kerio MailServer verstuurt geen mail (4.4.1)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.grijze
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 15:07
Ik heb gister mijn firmware van de SpeedTouch 510i geupgraded van versie 4.0.2.0.0 naar versie 4.2.3.0.0. Tijdens de upgrade heb ik geen fouten gehad o.i.d. Alles werkt ook wel perfect: kan gewoon weer internetten, me webserver doet het prima, de FTP doet het prima. Alleen er is één probleem.

Sinds ik dus de nieuwe firmware erop heb staan, kan mijn mailserver (Kerio MailServer v5.7.2) naar de meeste domeinen geen mail meer versturen! Het ontvangen werkt wel gewoon. Voordat ik de firmware heb geupgraded had ik er geen last van. De reden dat ik de upgrade heb gedaan is omdat hier ondersteuning voor SNMP in zit.

Bij het verzenden van de mail geeft mijn mailserver de volgende fout: 4.4.1 Cannot connect to remote host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10743

Misschien dat ie tijdens het upgraden van de firmware wat instellingen kwijt is geraakt ofzo?? Alles al nagelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.grijze
Ben alle instellingen al bij langs geweest. Alles weer terug gezet naar de staat, voordat ik ging upgraden. Maar het werkt nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.grijze
Is er misschien iemand die nog de "oude" firmware heeft liggen? Dus versie 4.0.2.0.0? Of waar die vandaan te halen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.grijze
Ik heb inmiddels de oude firmware weer teruggevonden. Heb deze er weer op gezet, en alles is weer klaar. Geen problemen meer verder, alleen heb nog niet de mogelijkheid voor SNMP.