[XP] Vreemde desktopvormgeving, hoe te fixen?

Pagina: 1
Acties:

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:17
Ik heb momenteel een nogal vreemd probleem, ik heb namelijk een 1,5 maand geleden mijn pc opnieuw geinstalleerd en voordat ik dat ging doen van alles een backup gemaakt. Zo ook mijn "theme" en van alle "vormgeving instellingen", zodat ik die weer goed terug zou kunnen zetten bij het nieuwe systeem.

Ik heb toen van alle mogelijke schermpjes (bij vormgeving en/of -> effecten e.d.) printscreens gemaakt (een stuk of 40 ofzo pfff :O), echter heeft dit niet mogen baten aangezien ik nog steeds de volgende vreemde vormgevingsperikelen heb bij programma's e.d.:

Afbeeldingslocatie: http://www.flipjevandejam.demon.nl/Fun/GoT/vaag.png

Bij de bovenstaande heb ik het dan vooral over de vage kleur van het uitklapmenu, ik wil dit graag weer terug naar normaal (default).
Verder ook de knoppen bovenaan, de reageren nu anders dan voorheen als ik me goed kan herinneren.

en dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.flipjevandejam.demon.nl/Fun/GoT/vaag2.png

Bij deze heb ik het dan vooral over de aangeklikte knop zelf (rare kleur!) en dan ook de knoppen waar ik met me muis overheen gegaan ben (vreemde kleur met die vakjes enzo).

Al met al hoop ik dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel en dat jullie me hier eindelijk van kunnen verlossen, ik heb al 100x al die instellingen veranderd, dat het niets uitmaakte :/.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat bedoel je met de knop die aangeklikt is ?

Kan je misschien dan ook ff screenies posten van hoe het wasvoor je reinstall ? Helaas geen glazen bol om het te zien. Wat heb je by the way al allemaal geprobeerd om het te herstellen ?

Kijk ook even in de Windows Operated Systems - FAQ. Staat ook wel het een en anderin denk ik ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:11
Die dropdown-menus hebben de default-kleur, hoor.
Verder zie ik ook weinig vreemde dingen.

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:17