Onlangs heb ik een Altec Lansing 251 5.1 speakerset aangeschaft. Nu merk ik de laatste tijd dat er nogal een behoorlijk irritante brom uit de subwoofer komt wanneer het spul onder spanning staat. Mee terug gegaan naar de winkel en omgeruild samen met de twee frontspeakers.
Maar helaas ook in die set is het niet weg. Wat heb ik gedaan om te testen:
Aan de subwoofer zit een spanningskabel, deze in het stopcontact (meerdere geprobeerd) verder geen andere zooi erop aangesloten. Geen brom.
Ik zet vervolgens alleen de front right speaker met de daarop volumeregelaars erbij en jahoor het brommen begint. Alle andere speakers veroorzaken geen brom. De set is dan nog niet aangesloten op de pc.
Zodra ik dat speakertje weer uit de aansluiting op de subwoofer haal, bromt tie nog heel even door en dan is het weer lekker stil.
Heb verder ook getest ver bij de computer vandaan, maar geen verschil.
Zijn er meer mensen met dit probleem?? Ik stoor me er aan.
En ze komen zo goed uit de test. Is dit soms standaard?
Maar helaas ook in die set is het niet weg. Wat heb ik gedaan om te testen:
Aan de subwoofer zit een spanningskabel, deze in het stopcontact (meerdere geprobeerd) verder geen andere zooi erop aangesloten. Geen brom.
Ik zet vervolgens alleen de front right speaker met de daarop volumeregelaars erbij en jahoor het brommen begint. Alle andere speakers veroorzaken geen brom. De set is dan nog niet aangesloten op de pc.
Zodra ik dat speakertje weer uit de aansluiting op de subwoofer haal, bromt tie nog heel even door en dan is het weer lekker stil.
Heb verder ook getest ver bij de computer vandaan, maar geen verschil.
Zijn er meer mensen met dit probleem?? Ik stoor me er aan.