msn<>webam, beeld ondersteboven

Pagina: 1
Acties:

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:57
de webcam en msn werken bij de meeste mensen waarmee ik dit gebruik eigenlijk prima. Gaat altijd goed, behalve bij 1 persoon. Daar krijg ik het beeld altijd ondersteboven van, en ik ben ook de enige die dat bij hem ervaar. Iemand een id?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

[inkoppertje]
Hij weet zeker dat z'n webcam niet ondersteboven staat?
[/]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

het is bij één persoon zegt ie.. // misschien heeft die persoon z'n beeldscherm ondersteboven :P

het lijkt me eerder dat het probleem bij die ander ligt... doen andere webcams het wel goed bij die ander?

• TheXception
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Iets meer info is wel handig...
Welk type webcam gaat het om bijvoorbeeld, welke msn versie gebruikt hij en gebruik jij...

"It's better to burn out, than to fade away"

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 12:33:
het is bij één persoon zegt ie..
Lees eens goed: ;)
bonzz.netninja schreef op 23 januari 2004 @ 12:23:
Gaat altijd goed, behalve bij 1 persoon. Daar krijg ik het beeld altijd ondersteboven van, en ik ben ook de enige die dat bij hem ervaar. Iemand een id?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• BRAINLESS01
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-08 20:29
bonzz.netninja schreef op 23 januari 2004 @ 12:23:
de webcam en msn werken bij de meeste mensen waarmee ik dit gebruik eigenlijk prima. Gaat altijd goed, behalve bij 1 persoon. Daar krijg ik het beeld altijd ondersteboven van, en ik ben ook de enige die dat bij hem ervaar. Iemand een id?
Ik neem aan dat je bedoelt dat:

a) bij andere mensen ziet de webcam er OP JOU COMPUTER wel goed uit
b) bij andere mensen ziet de webcam van deze ene persoon er wel goed uit, ALLEEN bij jou niet

klopt dat?

ik heb geen idee wat het kan zijn, werkt MSN ook via standaard codecs?

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mischien zit ie jouw wel gewoon voor de gek te houden? of ander truckje,? :?
En zit hij zich nu rot te lachen. :D

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-09 17:27

Hu9o

Schokkend

Dat lijkt me eigelijk wel heel sterk. Weet je zeker dat die gast niet zit te fucken met jou? Dus steeds als hij met jou chat ff z'n cam op de kop zetten.

edit: Wat hij hierboven ook zegt dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Hu9o op 23-01-2004 12:42 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:57
nouja, uh nee. zo is ie niet :)
Nee, het werkt eigenlijk altijd goed, behalve tussen ons 2. Hij heeft een logitech oud ding (zo;n bolleke) en ik een philips. Het is echt onwijs duister

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

He, je bedoelt toch niet mij?
Pagina: 1