Medion Service Center Panningen

Pagina: 1
Acties:
  • 4.423 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103502

Topicstarter
Beste lezers,
Op 21 oktober 2003 stuurde ik na telefonisch overleg mijn Medion MD 9700 digitale camera naar Panningen. Ik deed er een briefje bij met de klacht.
Heb vele malen naar ze gebeld. Telefoon computer geeft telkens advies wegens drukte later nog eens te proberen. Als ik dan toch iemand te pakken krijg, krijg ik uiteindelijk de mededeling dat deze camera niet in voorraad is en uit Duitsland moet komen. Op e-mail berichten van mij krijg ik alleen een standaard computer bevestiging, geen antwoord op mijn vragen hoe het er mee staat. Op 29 december krijg ik een"chef" te pakken en die is het met mij eens dat ik toch wel erg lang moet wachten. Hij zegt mij toe dat dat ik een nieuw type camera krijg met daarbij extra geheugen als compensatie voor ht lange wachten. Op 7 januari nog steeds niets ontvangen, dus maar weer gebeld. De camera was onderweg vertelde men mij. 12 januari weer gebeld en een andere medewerker gesproken, deze komt na enig zoeken met de mededeling dat de camera nog niet verzonden is. Ik vraag hem dringend nu toch echt actie te nemen. Nu een twee weken later nog steeds niets gezien.
Op het internet tref ik nog meer klachten over de service aan. Kijk maar eens op:
http://www.watgeefik.nl/
en zoek even naar Medion.
Iets bij de ALDI kopen dat van Medion komt is misschien een leuke optie maar krijg er geen problemen mee want dan ben je de klos ! !

Marketing Heren van ALDI tikt U deze organisatie eens stevig op de vingers a.u.b Graag Uw reactie ! Of heeft U ook een computer die zegt dat het bericht ontvangen is en het daar bij laat.

Ik heb inmiddels een aangetekende brief gestuurd naar de directie van Medion met een copy naar het hoofdkantoor van ALDI in Zaandam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

Gister zeker geen NED3 gekeken? Weinig kans dat je reply krijgt van ALDI. Verder heb ik nog nooit gehoord van slechte service van Medion.

Ik hoop voor je dat ze snel actie ondernemen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:08
Bellen werkt niet, ik neem aan dat je dat al in de gaten hebt gekregen ;)
Namen noteren, en brieven schrijven.

Wedden dat het zo opgelost is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80191

Mooie documentaire op ned 3 was dat ja.... Linkje naar Zembla waar je de uitzending kunt bekijken: http://www.omroep.nl/vara...ome2.html?20040122/zembla

Het enigste antwoord wat je van Aldi kunt verwachten is van hun advocaat!
(nu zal dat met een di.camera wel niet zo snel gebeuren...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103502

Topicstarter
Beste lezers,

Hoe de klachten aangaande de service van Medion Panningen op te lossen ?

Wel, ik heb na 3 maanden eindelijk resultaat na het sturen van een aangetekend schrijven met een verzoek van bevestiging ontvangst door de PTT. Kost 1 Euro extra.

Noteer alle data en tijden dat er communicatie is met Medion. Vraag altijd met we je spreekt en noteer wat er is besproken of wat er is toegezegd.
In mijn aangetekende brief heb ik een verslag gedaan van alle communicatie (mail en telefonisch).
Ik heb een week na dit schrijven de maanden geleden toegezegde camera ontvangen.
Het is belachelijk dat dit zo moet, maar in mijn geval dus met resultaat.

Sterkte allemaal en toch maar volhouden !
Cereal schreef op 23 januari 2004 @ 12:30:
Bellen werkt niet, ik neem aan dat je dat al in de gaten hebt gekregen ;)
Namen noteren, en brieven schrijven.

Wedden dat het zo opgelost is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

sja, dat oude service center van medion was toppie (2x iets stuk gehad, 2x meteen een nieuwe).

maar dat nieuwe in panningen heb ik ook alleen maar slechte ervaringen mee. had een brakke kaarlezer in me laptop en medion had niet 1 mailtje beantwoord. maargoed dat aldi niet-goed-geld-terug hanteert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022
Het probleem is gewoon dat medion niet de grote problemen cq klachten aan kan, ook al is medion al een tijdje supersnel aan het groeien.

En by the way> nooit afgevraagt waarom het zo goedkoop is daaro?
Schijnbaar wil iedereen altijd voor niks op de voorste rij zitten :O .

Als je superservice wel hebben, haal dan gewoon je hardware bij A-winkels, waar je dan ook voor betaald.

In deze topic hoor je natuurlijk ook alleen mensen die ontevreden zijn (op 1 enkele na dan)
Heb vele malen naar ze gebeld. Telefoon computer geeft telkens advies wegens drukte later nog eens te proberen.
Als je toch gaat bellen, bel dan op tijden waarvan je weet dat er weinig mensen bellen, bv om 7:00 ofzo.

Mailen heeft toch weinig zin, want deze worden toch secondair behandeld.
Bellen werkt niet, ik neem aan dat je dat al in de gaten hebt gekregen
Namen noteren, en brieven schrijven
Je bent een knappe gast als je zonder te bellen een RMA nummer hebt > ik wens je dan verder veel succes. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38680

Heb zelf vorig jaar Sept. een laptop (6200) gekocht,
dat ding is diezelfde maand gevallen met als resultaat een gescheurde behuizing.
Werkte wel nog.

Begin Jan. weigerde dat ding nog aan te gaan, met medion gebeld, kon hem
opsturen.

Na 3,5 week laptop weer terug volledig gerepareerd met een nieuwe behuizing
en dat volledig onder garantie. (moederbord kapot)

Ze zijn inderdaad niet erg snel, krijgt geen antw op email en met telefoon moet je
inderdaad bellen op vroege uren, maar service is top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:00

lordsnow

I know nothing

Destijds in Losser, bij Medion/Lifetec was het precies eender. Een aantal produkten/onderdelen waren (erg) slecht leverbaar - en voor de camera geldt dat blijkbaar nog steeds. Andere onderdelen (o.a. 80GB HD's, backlights en mainboard voor een van de notebooks, soms een scanner of printer) waren maar tijdelijk slecht leverbaar.

Over het algemeen (en dit is een puur persoonlijke mening, alhoewel ik daar gewerkt heb!) vindt ik de garantie/service van Medion zeer soepel en wel goed.

Maar mocht je problemen hebben met garantie etc. - ipv herhaaldelijk contact te leggen met de Medion helpdesk kan je het probleem neerleggen bij jou reionale Aldi hoofdkantoor. De Aldi heeft afspraken met Medion over duur van afhandeling van garanties e.d., en die kunnen Medion daar op aanspreken.

//edit:
DCL_Redhead: Losser was een externe helpdesk / service centre. Panningen is van Medion zelf. Panningen is geopend (zonder dat wij in Losser dat van te voren wisten, trouwens) ergens begin 2002, als ik mij goed herinner. Sindsdien vallen alle nieuwe produkten onder Panningen. Vanwege de aflopende garanties werdt het bij ons telkens rustiger. Mensen werden ontslagen. Ikzelf in Juni vorig jaar. En de deuren van het bedrijf zelf gingen dicht eind September.

Service centrum is dus niet echt verplaats - er is er een dichtgegaan, en een ander geopend. :/

[ Voor 55% gewijzigd door lordsnow op 15-02-2004 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40975

We hebben hier ook een aantal medion producten, waaronder ook een MD9700, die ook gaar was.
Destijds opgestuurd en na 1 maand kregen we een nieuwe, goede service imho.

Sinds wanneer is dat servicecenter verplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
IK heb een ALdi pc. Een keer toen hij kapot was, werd hij netjes binnen een week gehaald, gemaakt en weer terug gebracht.

Laatst heb ik een mailtje gestuurd omdat de bios van mijn nvidia mx460 geflashed moet worden, maar die update is nergens te krijgen (dus nu moet ik kiezen tussen oude drivers en wel tv-out, of nieuwe drivers géén tv-out). Op dat mailtje heb ik nooit reactie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162583

Had bijna een jaar geleden een TFT gekocht van Medion bij de Aldi, enkele maanden geleden ging hij kapot en heb ik hem naar een mailwisseling naar het Medion Center teruggestuurd.

Al na 4 dagen had ik een nieuwe (andere) in huis, erg snel. Vol verwachting sloot ik het apparaat aan, maar al snel kwam ik er achter dat het beeld niet helemaal goed was. Vele pixels geven foute en rare kleuren.

Dus meteen maar weer eens een mailtje gestuurd naar Medion. En wederom mocht ik de TFT terugsturen. Alweer na 4 dagen had ik weer een andere in huis (Ik zeg doelbewust andere, omdat ik er zelf vanuit ga dat je een gerepareerde van een voorganger terug krijgt)

Na het aansluiten bleek deze zelfs helemaal geen beeld te geven......

Weer teruggestuurd, dit maal met als melding dat ze de TFTS eerst goed moeten nakijken voor verzending. Ik kreeg een reactie terug waarin toegezegt werd dat men hier rekening mee zou gaan houden en dat het doorgecommuniceerd werd met het magazijn.

Na 4 dagen kreeg ik eidelijk een goed functioneerde in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topickaping is niet gewenst, al helemaal niet van oude topics als dit.

Heb jij een Medion camera? Nee.
Voegt jouw melding over jouw TFT wat toe? Nee.
Heeft dit ueberhaupt iets met hardware te maken? Nee, dit is non-technisch, hoort indien je het op GoT wilt melden thuis in SG

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.