Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ter verduidelijking: Men kan op die faq van Kaj. replyen met een mailtje, of door in het Anime topic in NSTM te reageren:
Anime deel 14
Wat is het probleem dan eigenlijk?
[ Voor 47% gewijzigd door Remy op 23-01-2004 12:12 ]
Ik vermoed overigens dat Kaj. het gewoonweg in een openbaar forum wil hebben staan.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat bedoel ik ook... Topics met een faq in hetzelfde subforaJvS schreef op 23 januari 2004 @ 12:14:het punt is denk ik dat zulke topics en dus ook een FAQ met dat onderwerp, in een forum horen waar dat onderwerp besproken wordt.
De faq wel, maar het topic zelf niet.Ik vermoed overigens dat Kaj. het gewoonweg in een openbaar forum wil hebben staan.
bedankt alvast
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
een faq is verder gewoon passief, zit geeneen forum in de weg en kan dus prima daar staan lijkt me
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
En als je een buitenstaander naar die FAQ wilt sturen, en hij staat vervolgens in een afgesloten forum, is dat ding vrij zinloos.
Hij stond eerst in MED overigens...
waarom zou nou een user in de faq kijken, als hij zelf niet in het anime topic kan komen, dat zelf in NSTM staatKaj. schreef op 24 januari 2004 @ 17:32:
JvS en Luna hebben gelijk: de FAQ staat in OH omdat die FAQ niet alleen hier in mijn sig staat.
En als je een buitenstaander naar die FAQ wilt sturen, en hij staat vervolgens in een afgesloten forum, is dat ding vrij zinloos.
offtopic:
Hij stond eerst in MED overigens...
ik weet nu wel dat dit topic snel gaat sluiten, omdat het antwoord al is gegeven over waarom het nou in OH staat
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 24-01-2004 17:49 ]
Maakt toch niet zoveel uit? Als er andere mensen in geinteresseerd zijn en Kaj. wil daar naartoe verwijzen, dan staat het toch niet in de weg?outerspace schreef op 24 januari 2004 @ 17:49:
[...]
waarom zou nou een user in de faq kijken, als hij zelf niet in het anime topic kan komen, dat zelf in NSTM staatHij weet toch niet dat er een anime topic over loopt..
Nah, een topic zakt vanzelf wel af als de vraag echt beantwoord is, en er geen belangstelling meer voor is, geen discussie meer, of geen andere vragen zijn.ik weet nu wel dat dit topic snel gaat sluiten, omdat het antwoord al is gegeven over waarom het nou in OH staat
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
De rest van de info in de FAQ wordt ook door anderen gebruikt.
En laat de zwaartekracht maar gewoon haar werk doen; slotje is in principe niet echt nodig he.
Hey Luna

[ Voor 6% gewijzigd door Kaj. op 24-01-2004 17:54 ]
ok.. ik houd er mee op.. er is genoeg info gegeven en dit draadje hoeft niet telkens gekickt worden....Kaj. schreef op 24 januari 2004 @ 17:53:
Omdat de FAQ slechts voor een klein deel specifiek over de Animethread in NSTM gaat.
De rest van de info in de FAQ wordt ook door anderen gebruikt.
En laat de zwaartekracht maar gewoon haar werk doen; slotje is in principe niet echt nodig he.
edit:
Hey Luna![]()