[Vraag]Anime Faq

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
ik zit net een beetje rond te struinen, ik kwam dus in de Anime Deel ??

ik zie dat de Anime-Faq die Kaj in zijn ondertitel heeft, in Overige Hardware staan..

Dit klopt niet. Kan iemand het even koppen naar NSTM ... ;)

Of heeft dit een logic explanation ..
Het maakt niet zoveel meer uit, want niet iedereen leest hem :P en als Kaj hem update kan niemand er in replyen..

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Wat maakt het uit dat het ding in OH staat :? Het is gewoon een FAQ, terwijl het normale topic in NSTM loopt. Niks aan de hand toch?

Ter verduidelijking: Men kan op die faq van Kaj. replyen met een mailtje, of door in het Anime topic in NSTM te reageren:

Anime deel 14

Wat is het probleem dan eigenlijk? :)

[ Voor 47% gewijzigd door Remy op 23-01-2004 12:12 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Een probleem is er niet, dat zou er ook niet zijn als een lopend NSTM topic in AV zou staan (ik zou dat geen probleem willen noemen in elk geval), maar het punt is denk ik dat zulke topics en dus ook een FAQ met dat onderwerp, in een forum horen waar dat onderwerp besproken wordt.

Ik vermoed overigens dat Kaj. het gewoonweg in een openbaar forum wil hebben staan.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
JvS schreef op 23 januari 2004 @ 12:14:het punt is denk ik dat zulke topics en dus ook een FAQ met dat onderwerp, in een forum horen waar dat onderwerp besproken wordt.
Dat bedoel ik ook... Topics met een faq in hetzelfde subfora ;)
Ik vermoed overigens dat Kaj. het gewoonweg in een openbaar forum wil hebben staan.
De faq wel, maar het topic zelf niet. :? Ik stuur vanmiddag wel even een email.
bedankt alvast

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

op zich wel logisch toch, het topic wil je gewoon in een forum hebben waar het past, zeker omdat dat ook actief is. Kaj. wil ook dat zoveel mogelijk mensen toegang tot zijn faq hebben, zodat iedereen er naar kan kijken :)

een faq is verder gewoon passief, zit geeneen forum in de weg en kan dus prima daar staan lijkt me :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

JvS en Luna hebben gelijk: de FAQ staat in OH omdat die FAQ niet alleen hier in mijn sig staat.
En als je een buitenstaander naar die FAQ wilt sturen, en hij staat vervolgens in een afgesloten forum, is dat ding vrij zinloos. :P
offtopic:
Hij stond eerst in MED overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Kaj. schreef op 24 januari 2004 @ 17:32:
JvS en Luna hebben gelijk: de FAQ staat in OH omdat die FAQ niet alleen hier in mijn sig staat.
En als je een buitenstaander naar die FAQ wilt sturen, en hij staat vervolgens in een afgesloten forum, is dat ding vrij zinloos. :P
offtopic:
Hij stond eerst in MED overigens...
waarom zou nou een user in de faq kijken, als hij zelf niet in het anime topic kan komen, dat zelf in NSTM staat :? Hij weet toch niet dat er een anime topic over loopt..

ik weet nu wel dat dit topic snel gaat sluiten, omdat het antwoord al is gegeven over waarom het nou in OH staat

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 24-01-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

outerspace schreef op 24 januari 2004 @ 17:49:
[...]

waarom zou nou een user in de faq kijken, als hij zelf niet in het anime topic kan komen, dat zelf in NSTM staat :? Hij weet toch niet dat er een anime topic over loopt..
Maakt toch niet zoveel uit? Als er andere mensen in geinteresseerd zijn en Kaj. wil daar naartoe verwijzen, dan staat het toch niet in de weg? :) Zeker ook omdat er (volgens mij) een #anime kanaal op irc.tweakers.net is, waar ook mensen zonder NSTM toegang komen. Dan hoeven ze wel geen toegang tot het topic hebben, maar kunnen ze wel bij de informatie waar in dat kanaal over gesproken wordt. ;)
ik weet nu wel dat dit topic snel gaat sluiten, omdat het antwoord al is gegeven over waarom het nou in OH staat
Nah, een topic zakt vanzelf wel af als de vraag echt beantwoord is, en er geen belangstelling meer voor is, geen discussie meer, of geen andere vragen zijn. :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Omdat de FAQ slechts voor een klein deel specifiek over de Animethread in NSTM gaat.
De rest van de info in de FAQ wordt ook door anderen gebruikt.
En laat de zwaartekracht maar gewoon haar werk doen; slotje is in principe niet echt nodig he. :)

edit:
Hey Luna :w

[ Voor 6% gewijzigd door Kaj. op 24-01-2004 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Kaj. schreef op 24 januari 2004 @ 17:53:
Omdat de FAQ slechts voor een klein deel specifiek over de Animethread in NSTM gaat.
De rest van de info in de FAQ wordt ook door anderen gebruikt.
En laat de zwaartekracht maar gewoon haar werk doen; slotje is in principe niet echt nodig he. :)

edit:
Hey Luna :w
ok.. ik houd er mee op.. er is genoeg info gegeven en dit draadje hoeft niet telkens gekickt worden....

:w ;)

Pagina: 1