Er is mij gevraagd om de telefoonlijst, die nu in een excelsheet staat aan te passen en om te zetten in asp en op het intranet te zetten. En aangezien ik niet zo heel creatief ben en toch al een tijdje op zoek ben naar een efficiente manier, roep ik de hulp in van de meer creatieve tweakers
Het gaat zich hier niet om de techniek maar om het idee. Het zelfbouwen gaat mij redelijk goed af maar hoe kan ik dit het beste doen...
de telefoonlijst bestaat uit naam[bevat emailadres] en telnummer...maar ik wil deze op verschillende manieren rangschikken..dus bijvoorbeeld op afdeling of alfabet....deze gegevens zijn allemaal beschikbaar....
ik zit al een tijdje te zoeken naar wat voorbeelden en dan vooral client-sided maar dat valt niet mee om ergens een goed idee te vinden...
kunnen jullie me helpen...??
edit:
met dank aan Zaagmans
onder ons.met dank aan Zaagmans
Het gaat zich hier niet om de techniek maar om het idee. Het zelfbouwen gaat mij redelijk goed af maar hoe kan ik dit het beste doen...
de telefoonlijst bestaat uit naam[bevat emailadres] en telnummer...maar ik wil deze op verschillende manieren rangschikken..dus bijvoorbeeld op afdeling of alfabet....deze gegevens zijn allemaal beschikbaar....
ik zit al een tijdje te zoeken naar wat voorbeelden en dan vooral client-sided maar dat valt niet mee om ergens een goed idee te vinden...
kunnen jullie me helpen...??
[ Voor 3% gewijzigd door coldasice op 23-01-2004 12:10 ]
business-intelligence.info/freelance