Sitecom Router (WL-106) Virtual server probleem

Pagina: 1
Acties:

• Packetguy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 11:58
Middag allemaal,

Zit hier met een probleem namelijk dat mijn Sitecom Broadband Router 54Mbit geen port mapping meer accepteert, zodra ik in mijn browser naar 192.168.0.1 ga en vervolgens naar 'advanced' en daar naar 'Virtual Server' ga loopt de gehele router vast, connectie met de router is verdwenen (valt niet meer te pingen) en internet is in 1 keer weg. nou heb ik het hele poortmapping verhaal nog niet gebruikt op de router en kom er sindskort achter ik heb al 1 van de nieuwste firmwares erop gezet (1007a) om dergelijke problemen met WEP en eerder vastlopen tijdens instellen van MAC filter uit de wereld te helpen. De allernieuwste firmware (1008) ook al geprobeert maar geen verschil zelfs teruggeflashed naar 1007a maar het heeft niet mogen baten want hij blijft direct vastlopen zodra ik het 'Virtual Server' tabblad aanklik.

Ik heb 2 weken geleden iets gepost op het sitecom forum maar geen racties dus vandaar dat ik het hier probeer.

Mocht je me verder kunnen helpen, graag.

• J_Davelaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 13:41
Wordt hij ook gereset als je flasht. Of blijven je eigen instellingen behouden?

Anders zou je nog een reset naar fabrieks instellingen kunnen proberen.

Was ik maar een punt dan was ik het einde

• Packetguy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 11:58
Gedeeltelijk, iemand anders in de buurt kon weer fijn gratis internetten op mijn verbinding terwijl ik dat NIET zo had ingesteld maar aantal instellingen stonden nog wel zoals eerst ik ga het zeker even proberen.