Toon posts:

DLportIO niet installeerbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb heb een 4x20 LCD dat ik op mijn Epia V8000 met WinXPpro wil aansluiten. Gaat via de parallelle poort en daar heb je drivers voor nodig. Die heb ik wel ("DLportIO") maar ik krijg deze niet geinstaleerd op de Epia. op de andere PC waar ook XPpro draait, werken ze wel, en doet het LCD het prima. Maar op de Epia krijg in een foutmelding:
In ntvdm.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Ik heb al andere versies van andere sites geprobeerd, maar ook die lijken niet te werken, ik krijg weer de zelfde melding. Zie ik nou iets over het hoofd?

*Edit
even wat extra info:
Die DLportIO drivers heb ik als port95nt.exe, van verschillende sites gedownload. Op mijn ene PC installeren ze prima, en werkt het LCD geweldig. Maar op mijn epia krijg ik dus bovenstaande Windowsfoutmelding op het moment dat de setup geladen zou moeten worden. Moet ik voor een Epia-bordje net andere drivers hebben?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 15:31 ]

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

dat zelfde probleem heb ik dus ook, en nog geen oplossing voor kunnen vinden :'(

zelfs op t viaarena forum niet: klik
klik
erg irritant, vooral omdat ook sommige drivers voor bijv. video dezelfde error geven :( mijn XP install is nog van vandaag, en geeft direct al die errors, dus een gare install kan het niet zijn.

[ Voor 73% gewijzigd door _ferry_ op 25-01-2004 19:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb je servicepack1 geïnstalleerd? Mijn server ligt op dit moment uit elkaar, dus kan ik dat niet proberen. zag hier op viaarena dat dat zou werken.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

zal alleen lastig worden, aangezien ik de cd niet via de legale weg heb verkregen. nouja, dan ga ik t maar eens met linux proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb Servicepack 1 geïnstaleerd, en nu werkt het wel :D woei!