Ik heb heb een 4x20 LCD dat ik op mijn Epia V8000 met WinXPpro wil aansluiten. Gaat via de parallelle poort en daar heb je drivers voor nodig. Die heb ik wel ("DLportIO") maar ik krijg deze niet geinstaleerd op de Epia. op de andere PC waar ook XPpro draait, werken ze wel, en doet het LCD het prima. Maar op de Epia krijg in een foutmelding:
*Edit
even wat extra info:
Die DLportIO drivers heb ik als port95nt.exe, van verschillende sites gedownload. Op mijn ene PC installeren ze prima, en werkt het LCD geweldig. Maar op mijn epia krijg ik dus bovenstaande Windowsfoutmelding op het moment dat de setup geladen zou moeten worden. Moet ik voor een Epia-bordje net andere drivers hebben?
Ik heb al andere versies van andere sites geprobeerd, maar ook die lijken niet te werken, ik krijg weer de zelfde melding. Zie ik nou iets over het hoofd?In ntvdm.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
*Edit
even wat extra info:
Die DLportIO drivers heb ik als port95nt.exe, van verschillende sites gedownload. Op mijn ene PC installeren ze prima, en werkt het LCD geweldig. Maar op mijn epia krijg ik dus bovenstaande Windowsfoutmelding op het moment dat de setup geladen zou moeten worden. Moet ik voor een Epia-bordje net andere drivers hebben?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 15:31 ]