Canyon usb stick + win98

Pagina: 1
Acties:

• kikkeraap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-03 19:24
Bij een abbo op de CT kreeg ik een Canyon USB stick bij, onder XP werkt deze helemaal okee. Voor win98 is een driver cd mee geleverd. Het installeren gaat okee. Nadat ik me stick inprik, herkent windows de stick als Flash Medium en vraagt om een driver, maar waar kan ik nou de driver vinden?

De driver die op de cd staat geinstalleerd als USB2.0 Mass Storage

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 18:44

EXX

EXtended eXchange

Win98 First of Second Edition?

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Verwijderd

kikkeraap schreef op 23 januari 2004 @ 10:54:
Het installeren gaat okee. Nadat ik me stick inprik, herkent windows de stick als Flash Medium en vraagt om een driver, maar waar kan ik nou de driver vinden?

De driver die op de cd staat geinstalleerd als USB2.0 Mass Storage
De driver staat op de cd. Als er om de driver wordt gevraagd moet je dus even browsen naar de cd. Dan vind ie 'm vanzelf.

O ja soms moet je alle mappen even uitproberen voordat ie een driver vind.
Maar meestal zie je de juiste map vanzelf wel...

• kikkeraap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-03 19:24
Ik gebruik 98SE, de driver staat ingepakt op cd, deze uitgepakt en bevat een setup programma, deze zouden de drivers installeren. Dat doe het ook, dus de drivers die bij de stick zitten heb ik geinstalleerd mbv van de bijgeleverde cd, echter als ik de stick in me usb stop, dan herkent mijn toshiba320cdt(doet het nog steeds) de stick als flash device en vraagt om drivers, echter kan ik deze niet vinden en win ook niet. Dit probleem doet zich ook voor op andere PC met 98SE

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Zelfde probleem bij een Sweex stikkie van 256mB, wel drivers installeren en niet herkennen????oplossing nog steeds niet gevonden, lijkt wel win98se probleem :?

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
zie mijn topic over usb problemen

And this !! Is to go even further beyond!!!

Pagina: 1