Toon posts:

Novell client server tree 1/3 te zien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey beste tweakers,

ik heb een probleempjuh :+
ik heb zojuist de nieuwste novell client gedownload van novell.com, custom settings dan ip and ipx gekozen. Ik heb in mijn laptop een draadloos netwerkkaartje zitten en daarmee wil ik connecten.
Nu is er in dit netwerk 3 servers. Ik zie er alleen maar 1 server en dat is toevallig ook de nieuwste server, de overige 2 servers kan ik niet zien bij het inlogscherm(advanced).

IK heb al geprobeerd NMAS uit te schakelen?!
Bij de problemshooting van novell.com is er ook niet echt iets te vinden.

Heeft iemand suggesties of oplossingen voor mijn probleem :/
Alvast bedankt!!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Heeft er misschien nog iemand suggesties :'( . Het moet luken anders zit ik zonder pc, en vandaag moet mijn verslagen voor school af zijn. Ik mag alleen in het novell netwerk inloggen. HELUuuuP ;(

Alvast bedankt!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 10:37:
Beste tweakers,

Heeft er misschien nog iemand suggesties :'( . Het moet luken anders zit ik zonder pc, en vandaag moet mijn verslagen voor school af zijn. Ik mag alleen in het novell netwerk inloggen. HELUuuuP ;(

Alvast bedankt!
dude, niet kicken voor 24 uur voorbij is.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:20

Shunt

Boe

wat gebeurt er als je de voledige context zelf in tikt ?
en dan in logt. en kan je niet gewoon inloggen op de server die je ziet ?

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
Shunt schreef op 23 januari 2004 @ 10:45:
wat gebeurt er als je de voledige context zelf in tikt ?
en dan in logt. en kan je niet gewoon inloggen op de server die je ziet ?
Hey,

ALs ik de volledige context intikt dan geeft hij aan dat die tree/context niet beschikbaar is :'(

Ik kan niet op die nieuwe server inloggen want ik heb geen account op de nieuwe server. Het is wel raar dat ik allen maar 1 server zie :?

Suggesties/oplossingen?!

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
heb je al gekeken of IPX wel goed geinstalleerd is en aanstaat.. ? het lijkt er een beetje op dat alleen IP aanstaat..

Verwijderd

Topicstarter
bartmen schreef op 23 januari 2004 @ 10:54:
heb je al gekeken of IPX wel goed geinstalleerd is en aanstaat.. ? het lijkt er een beetje op dat alleen IP aanstaat..
Hey,

Ipx staat an ik heb dat gecontroleerd bij de Novell client properties. ALs preferred protocol gebruik ik de ip protocol. Ik heb ook de ipx op preferred geboot maar dan krijg ik helemaal geen server te zien.

:'(

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:33

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Ondersteund je draadloos netwerk wel IPX? En zoja, is IPX wel aangevinkt bij die netwerkverbinding?

Kan me goed voorstellen dat de oude servers IPX zijn en de nieuwe IP is? Of dat de nieuwe IPX over IP is?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Topicstarter
Coach4All schreef op 23 januari 2004 @ 11:00:
Ondersteund je draadloos netwerk wel IPX? En zoja, is IPX wel aangevinkt bij die netwerkverbinding?

Kan me goed voorstellen dat de oude servers IPX zijn en de nieuwe IP is? Of dat de nieuwe IPX over IP is?
Hey,

Ja, de draadloze netwerkverbinding staat bij eigenschappen ook NWlink IPX/SPX/Netbios-compatible transportprotocol aangevinkt, verder staat er ook nog:
- IP/TCP protocol
- Novell client for windows
- client for microsoft netwerken en bestand en printerdeling voor windows
- qos
- nwlink netbios

Verder is me type wireless kaartje: Intel(R) PRO/Wireless LAN 2100 3B Mini PCI Adapter
Pagina: 1