Toon posts:

Back-up iis/sharepoint winXP pro*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met Share Point. Dit is ook een onderdeel van microsoft. Maar de back-up van de wwwroot, werkt niet goed, en daarom wil ik een back-up maken via IIS. Is dit mogelijk met winXP pro?? zo ja hoe dan??

Share Point maakt gebruik van een database. Wanneer je kijkt in de wwwroot lijkt het dat de site compleet is, echter zitten er een aantal verborgen mappen in die beginnen met vti. Als ik op de IIS kijk, en bekijk de site, zie ik ook de map vti_bin staan. Deze staat op een andere plek op de pc.

Als ik de site ook bekijkt via de wwroot werkt de site niet goed, en kan ik nix toevoegen aan de databases. Alleen als ik dus via http ga kijken werkt de site dus goed. Ik moet dus een backup maken van de http versie, anders krijg ik de site nooit meer werkend....

Ik heb geprobeerd om de site te importeren via FrontPage, en krijg dan de meling dat ik geen map vti_bin mag aanmaken.

In de map Netwerk lokatie vind ik de site ook terug, alleen mag ik daar geen back-up van maken.

Hopelijk kan iemand mij helpen.....

grtz

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 11:39 ]

Verwijderd

@LordWarlock: waar jij naar verwijst is een backup/restore van de IIS configuratie (IIS Metabase). Hier heeft TS niks aan, want hij wil juist zijn webpagina's veilig stellen, en dat zou met ntbackup.exe moeten lukken.

Misschien dat TS even duidelijker moet aangeven wat er niet goed gaat met backuppen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De websites backuppen kan je eventueel zelfs nog af met het kopieeren van de bestanden. Maar ntbackup is zoals Ebo zegt ook een goed idee. Kan je je gehele Windows installatie gelijk meenemen :Y)

More info would be nice ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

ador,

Ik zie dat dit je eerste post is - welkom op GoT :)
Op GoT hebben we een groot aantal richtlijnen opgesteld naar hoe we graag zien hoe iemand zich gedraagt op GoT - kort samengevat kan je deze noemen in 3 regeltjes:
  • Toon zelf initiatief - geef bijvoorbeeld eventjes aan wat je zelf al geprobeerd hebt, zelf al gedaan hebt, en wat er dan precies niet lukte. Hiermee voorkom je dat wij dingen voor gaan stellen die je al lang geprobeerd hebt, ook verduidelijkt het vaak al een beetje wat je wil.
  • Kies een goede topic titel - je topic titel is goed genoeg, echter is het in Windows Operated Systems ook nog verplicht om het OS tussen vierkante haakjes te zetten (zie ook de Windows Operated Systems Policy bovenaan dit forum). Als je die door had gelezen ahd je echter kunnen lezen dat dit topic niet in Windows Operated Systems thuishoord - daarom ga ik je topictitel niet aanpassen :)
  • Omschrijf duidelijk en netjes je probleem. Geef hier zoveel mogelijk relevante informatie zodat het voor iedereen duidelijk is wat nu precies je probleem is
Pas je topic nog even aan aan bovengenoemde richtlijnen - dan verplaats ik je topic nog eventjes naar Software Algemeen

Windows Operated Systems >> Software Algemeen