Toon posts:

[MandrakeMove] MSN protocol upgrade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
MandrakeMove (CD bootable linux) is natuurlijk een erg fijn systeem om wat op te linuxen zonder door de hele install heen te gaan. Jammer genoeg hebben de ontwikkelaars er een oude versie van Gaim bij gedaan, van voor de protocol upgrade bij MSN, waardoor er een foutmelding wordt gegeven (protocol error o.i.d.) bij het gebruik van MSN.

Een nieuwe versie van Gaim installeren werkt niet bij deze distributie, evenals het verwijderen van de oude versie. Volgens mij is het überhaupt niet echt mogelijk om (tijdelijk, oftewel tot de volgende reboot) nieuwe dingen te installere

Is hier een oplossing voor?

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Ik weet niet precies hoe de MandrakeMove CD in elkaar zit maar je zou natuurlijk kunnen proberen om de cd te extracten, het GAIM package (of installatie, het is zo'n Live CD?) te vervangen door iets werkends en het dan weer op CD te branden. Of het gaat werken is een 2e.

Verwijderd

Topicstarter
PowerSp00n schreef op 23 januari 2004 @ 12:23:
Ik weet niet precies hoe de MandrakeMove CD in elkaar zit maar je zou natuurlijk kunnen proberen om de cd te extracten, het GAIM package (of installatie, het is zo'n Live CD?) te vervangen door iets werkends en het dan weer op CD te branden. Of het gaat werken is een 2e.
Het is inderdaad een Live CD.
Die manier vind ik wat bewerkelijk, maar het is natuurlijk een goede optie.
Misschien weet iemand een relatief simpelere optie?

Verwijderd

Welke versie van Kopete zit erop? Probeer anders maar gewoon. :)

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:40
Wachten tot er een nieuwere versie is van de Live CD, of bv. Knoppix proberen en hopen dat die toevallig wel de nieuwere versie heeft. Of een ander prog gebruiken (die misschien wel de nieuwe MSN plugin heeft).

Tja, wat op de CD staat staat nu eenmaal op de CD...daar is wel omheen te werken, maar niet gemakkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Wilke schreef op 23 januari 2004 @ 15:27:
Wachten tot er een nieuwere versie is van de Live CD, of bv. Knoppix proberen en hopen dat die toevallig wel de nieuwere versie heeft. Of een ander prog gebruiken (die misschien wel de nieuwe MSN plugin heeft).

Tja, wat op de CD staat staat nu eenmaal op de CD...daar is wel omheen te werken, maar niet gemakkelijk.
De knoppix versie die ik heb heeft ook een gaim die te oud is, maar misschien heb ik niet de nieuwste versie. Ik zal eens checken. Het voordeel van Mandrake was bijvoorbeeld dat hij mijn hardware beter vond.
Pagina: 1