Toon posts:

[win2k] Na het inloggen vastloper

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister mijn wk2server gewoon uitgezet. Heb geen problemen gehad. Ik doe mijn server zonet weer aan en hij loopt opeens vast nadat ik heb ingelogd. Ik zie verder ook geeniconen op mijn desktop en kan dus ook geen taskmanager draaien.

Het is precies na het inloggen dat hij vastloopt. Alleen in safe mode met wat processes minder, draait hij wel gewoon. Enig idee of het software matig is ingesteld, of zal het iets met de hardware zijn.

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:08

Jimbolino

troep.com

- zet hem aan (log niet in)

- ga met een andere pc naar \\computernaam\c$\documents and settings\

- rename de map "Administrator" (of de username waarmee je inlogt)

- log nu in

als het probleem niet opgelost is, ligt het iig niet aan een corupt profiel, maar aan wat anders

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat het aan wat anders ligt, want geen 1 van de profiellen wil goed inloggen. Irritant zeg, zo'n spontane vastloper. Elke keer maar weer.. moet ik toch naar de hardware kijken dan?

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:08

Jimbolino

troep.com

probeer eens in veilige mode op te starten

edit: oops, dat heb je al gedaan. Kijk eens in safe mode dan welke processen er normaal allemaal mee opstarten (HKLM/software/microsoft/windows/run)

kijk ook even in de eventlog enzo

kun je de machine nog wel pingen, als ie vastloopt?

[ Voor 85% gewijzigd door Jimbolino op 23-01-2004 09:11 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, volgens mij is dit niet normaal.. heb 56 processen draaien, jaja, ingelogd en opgestart met debugging mode.. ik weet van de helft niet eens wavoor ze draaien |:(

Verwijderd

Topicstarter
Klein updatetje, van de 56 processes zijn er nu een stuk of 19 gekilled waardoor ik nu 37 heb lopen, dit is vaak een normaler aantal. Ga zometeen rebooten en dank benk benieuwd.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je handmatig (taskmanager -> file -> new task -> explorer opstart, of eventueel sysu.exe kilt) werkt het dan wel?

Post anders even een hijackthis log file :)
Pagina: 1