[xp] Boot met USB-stick

Pagina: 1
Acties:

• Sjnirk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-03-2025

Sjnirk

Hie vrieve

Topicstarter
Nadat ik volgens mij alle topics heb doorgeken, heb ik vooralsnog geen goede tool kunnen vinden die je files op je usb-stick zet en nadat je je dingen goed hebt gezet in de bios, er mee kunt booten.

http://www.nu2.nu/ heeft zelfs geen antwoord erop, het enige wat ze kunnen bieden is een linkje naar een klein microsoft progje, wat volgens mij alleen werkt onder me of 98.

Na een uitgebreide google ben ik ook geen steek verder gekomen.

Is er iemand die hier wel een oplossing voor heeft gevonden, hetzij in de vorm van een makkelijk tooltje, of een omslachtigere manier?

Bikkelen gebeurt pas na 2:00

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Mag ik je erop wijzen dat je je usb stick na 2 dagen weg kunt gooien, als je WinXP daarvanaf gaat draaien? XP veroorzaakt enorm veel read/write acties, en flashgeheugen slijt daarvan...

🖥️ | 🚗

• Sjnirk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-03-2025

Sjnirk

Hie vrieve

Topicstarter
Misschien was het niet helemaal duidelijk, ik wil niet xp op mijn stick draaien, maar gewoon de laptop erop booten om daarna een niet bootable xp-cdtje te installen

Bikkelen gebeurt pas na 2:00

Verwijderd

MadMarky schreef op 23 januari 2004 @ 01:49:
Mag ik je erop wijzen dat je je usb stick na 2 dagen weg kunt gooien, als je WinXP daarvanaf gaat draaien? XP veroorzaakt enorm veel read/write acties, en flashgeheugen slijt daarvan...
flash geheugen slijt niet 8)7