Splintercell missie Kola Cell

Pagina: 1
Acties:

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
Heb een probleem kom niet verder in het level kola cell van splinter cell.
Ben nu volgens mij klaar met het level maar ik kan niet bij het extraction point komen. Heb al gelezen dat je met basketballen in de basket moest gooien. Maar kom echt niet verder. Hoop dat iemand een oplossing weet. Gaat om de PC versie van splintercell. Ben dus ook in die kamer met de laptop en de basketballen maar kom niet verder. }:O

Verwijderd

Wist je al dat Splinter Cell zelf ook een forum heeft. Staat op de doos die ik heb uitgeleend, dus je moet zelf even kijken. Daar heb ik destijds alle tips vandaan (nadat ik hem zelf al had uitgespeeld). Het is een tijdje terug dat ik hem gespeeld had, anders had ik het juiste antwoord nog wel geweten en verteld.

Overigens kun je ook heel makkelijk iets vinden met google op "splinter cell" turtorial dacht ik zo.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 00:43 ]

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 00:42:
Wist je al dat Splinter Cell zelf ook een forum heeft. Staat op de doos die ik heb uitgeleend, dus je moet zelf even kijken. Daar heb ik destijds alle tips vandaan (nadat ik hem zelf al had uitgespeeld). Het is een tijdje terug dat ik hem gespeeld had, anders had ik het juiste antwoord nog wel geweten en verteld.

Overigens kun je ook heel makkelijk iets vinden met google op "splinter cell" turtorial dacht ik zo.
heb splintercell zelf ook tijd geleden wel uitgespeeld maar dit is een extra mission pack. Deze is pas sinds kort uit.

Verwijderd

-> SPV

Verwijderd

Voor het geval je er niet uit was:
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/30522.html
Walkthrough. Ik vroeg me af waar je deze mission pack had gedwonload, ik kan hem namelijk niet op de website vinden... Iemand een idee?