Toon posts:

ati radeon 9200se vraagstuk

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
bij het installeren van de software voor de vidkaart viel plotseling mijn scherm weg en de pc raakte in een lus met opstarten.
iedere keer start hij op tot in windows xp en toont dan een microsoft foutmelding probleem met hardware-je weet wel dan wil hij een rapport verzenden. Kan er dus niets meer op doen.
(systeem draaide stabiel op een 2500+ barton amd, mobo asus a7n8x-x)
Ook in veilige modus start hij niet meer op.
Heb bij het grote ati radeon topic en bij mobo asus a7n8x-x gezocht maar het schijnt dat niemand dit nog heeft meegemaakt.
hoe krijg ik mijn pceetje weer alive?

Alvast bedankt voor jullie reacties :?

Verwijderd

specifeer je foutmelding aub ?!
(ik zal dan eens kijken of ik dezelfde foutmelding had..moet ik naar gaan zoeken)
ik heb ook zo'n kaart gehad met een amd 2500 en een gigabyte mobo
kaart bleeft crashen, alles geprobeerd.
advies wacht niet te lang met terug brengen..ik heb een week of 5 alles geprobeerd (van bios flash tot you name it)
na 3 maanden kreeg ik te horen dat de kaart echt goed kapot was.
alleen tegen die tijd kreeg ik nog maar 75 euro terug op een kaart die 100
had gekost.
het zijn niet echt fantastische kaarten te noemen ofzo maar goed, niet iedereen
heeft een budget van boven de 150 a 200 euro voor een kaart.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 15:07
Dus het probleem kwam pas na installeren van de drivers?
Dan zou ik XP herinstalleren, en geen drivers installeren, normaal zitten die al in de service packs vervat.

Ik heb een Hercules 9200SE 128MB, draait zonder problemen op mijn MSI-KT4V(-L)

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

hoe krijg ik mijn pceetje weer alive?
Deze vraag heeft niks met Processors, Mobo's & Geheugen te maken, maar met Windows Operated Systems, aangezien het hier WinXP + software is die nukkig doet :)

Als je zelfs niet in veilige modus binnenkomt, dan moet je maar gewoon formatteren en Windows opnieuw installeren :Y)

/overbodig

Dit topic is gesloten.