Toon posts:

Geforce 2 mx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Me geforce 2 mx draait niet in X-Windows, Op de nvidia site staat ook dat de linux drivers nu nog geen feforce 2 en geforce 2 mx ondersteunen... heeft niet iemand hier een beta versie van ofzoow.. want ik wil wel gewoon me linux kunnen runnen in Xfree86 4
en ik heb geen zin om helemaal op de drivers te gaan wachten...

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
je moet even bij de video drivers bij OTHERS kijken, en daar de CHIPSET drivers installen, of degene die er het dichst bij in de buurt komen,

mijn Viper 2 stond ook niet in het Diamond lijsje, maar bij others stond wel Savage2000 generic driver!

(wow, ik heb net 1 dag linux en probeer nu al mensen te helpen)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dat werkt dus niet.. :) bij tnt2 en andere "compatable" drivers gaat het beeld helemaal verneukt worden en als hij probeert terug te gaan blijft het verneukt.... de generatic vga drivers zijn kut want linux Moet je (vind ik) in 1024 - 768 draaten.... Iemand anders een suggestie.... ?

Verwijderd

Topicstarter
BTW : de viper 770 is een tnt2 chipset, deze is wel supported door linux

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
ik heb een VIPER 2 Z200, savage2000 chipset, die stond niet bij de DIAMOND drivers

Verwijderd

Topicstarter
Ok .. sorry :)
ik dacht dat je zei v770...
maar de savage2000 is wel ondersteund door linux, en de geforce2 niet :(. ze zijn dat nog aant maken :)

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Ik heb m'n mx aan de praat gekregen, maar ik moest wel upgraden naar Xfree 4.0.1 en dat heeft een beetje (lees: veel) m'n systeem in de war geschopt. Maar ik kan X nu dus wel draaien.... met windowmaker dan...
Gnome en KDE willen nog niet lukken vanwege missing libs and stuff (dat was dus wat er allemaal in de war was gegooid).
Ik wacht wel tot slackware met goeie Xfree 4.0.1 installpackages komt, dan ga ik het wel weer opnieuw proberen.
Dus.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Je moet Xfree86 4.01 geinstalleerd hebben. Dit zit standaard bij nieuwere distributies als redhat7, suse7 en mardrake 7.x.

Vervolgens moet je van de nvidia site de drivers voor xfree86 4.01 met snel 3d downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt, zal ik proberen :)
Pagina: 1