Toon posts:

vraag over overnet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo...ik ben van emule naar overnet gegaan,maar nu heb ik een vraag.als ik een file download van overnet van ca 700mb,en overnet doet completing hou ik soms maar 500mb over,en dan gaat het de hele tijd zo door .steeds als ik denk dat ik een file binnen heb ben ik weer mbs kwijt.nu had emule dat ook wel maar niet zo erg als bij overnet.wie weet hoe dit zit,en wat je eraan kan doen,en is het te voorkomen thanks...leo

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bedoel je dus dat je downloads corrupt raken op het moment van completing?

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Wacht in het vervolg totdat er "Complete" staat in plaats van "Completing" en kijk dan in de folder "Incoming" :?

Kan je, je vraag wat verduidelijken?

[ Voor 14% gewijzigd door StyXL op 22-01-2004 22:50 ]

Specs

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-08 11:28
geef t de tijd...bij emule duurde t soms 10 min voor een hele file compleet is @ 2,0ghz 512ddr.
is t ook wel een beetje afhankelijk vd grootte vd file :+

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 23:13

4VAlien

Intarweb!

tis voornamelijk afhankelijk van je download snelheid ! Dat kan gemiddeld per netwerk verschillen maar daar kan je geen harde uitspraken over doen

Verwijderd

Het is mogelijk met overnet te bepalen in öptions" tabblad network de snelheden in te vullen. Dit is uiteraard aan de hand van je download snelheid kabel/ adsl. Deze waarden zijn bekend aan de hand van jouw betreffende abbonement. Door deze in bovenstaande tabblad in te vullen zal je snelheid worden verhoogd. Succes ermee!

• Chrisjuh1
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-07 07:53
Gebruikt je overnet onder remote desktop??
Pagina: 1