Ik heb momenteel een Siemens Giga"set" 4015 Micro telefoontje,... het is er maar een. Nu heb ik mij bij de koop daarvan, ergens begin juni vh afgelopen jaar, laten vertellen dat je op het ontvangststationnetje (incl. antw. app.) ook een losse andere siemens telefoon kon zetten. Wat dus in zou houden bv een 4010 classic of comfort die je gewoon in huis neerzet en meteen zich aan het stationnetje koppelt en klaar voor gebruik?....
Ik heb nu als 2e telefoon een Siemens Gigaset SL100 op het oog. Nu vroeg ik mij af,... kan ik gewoon een losse handset kopen hiervan (weliswaar 179 euro geloof ik) en die in huis neerzetten en dat die dan via het bestaande 4015micro stationnetje werkt?
Of is het misschien verstandiger om een Gigaset 150 (incl antw apparaat in het stationnetje) te kopen en gaan de 2 telefoontjes daar dan wel op werken?
Ik wil wel dat je met beide telefoontjes het antw apparaat af kunt luisteren.
Ik vind het allemaal een beetje lastige materie en weet niet wat allemaal wel en niet met elkaar kan werken.
Ik heb nu als 2e telefoon een Siemens Gigaset SL100 op het oog. Nu vroeg ik mij af,... kan ik gewoon een losse handset kopen hiervan (weliswaar 179 euro geloof ik) en die in huis neerzetten en dat die dan via het bestaande 4015micro stationnetje werkt?
Of is het misschien verstandiger om een Gigaset 150 (incl antw apparaat in het stationnetje) te kopen en gaan de 2 telefoontjes daar dan wel op werken?
Ik wil wel dat je met beide telefoontjes het antw apparaat af kunt luisteren.
Ik vind het allemaal een beetje lastige materie en weet niet wat allemaal wel en niet met elkaar kan werken.