There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI
[/me] desperate ik moet hem vandaag kopen pleaze help.
There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI
Verwijderd
Merk maakt niet zoveel uit. Koop gewoon de goedkoopste bij jou in de buurt. Als je via i-net wil bestellen bij dan eens bij alternate.
jups, ik heb gehoord dat er al 9ports hubbies voor 79.- weggaan bij Mycom ook Alternate is errug goedkoop. En dan nog als laatste kan je voor de gein es bij Informatique kijken die zijn ook redelijk goedkoop
suc6
suc6
euuuwiee, ben ff nog een keer je berichtje gaan lezen, ik zou gewoon een externe nemen, die kan je gewoon 24/7 aanlaten staan, ze zijn echt niet zo duur, en ja, je hoeft niet de heletijd aan de achterkant van je pc te zitten, das ook wel voordelig.
Zelf hek een 9ports 10mbit van target, en ben der dik tevreden over en hij heeft me 66 piek gekost, geen geld ofwel
Zelf hek een 9ports 10mbit van target, en ben der dik tevreden over en hij heeft me 66 piek gekost, geen geld ofwel
Verwijderd
Ik heb er een jaar geleden ook een bij mycom gekocht kost me 90.- werkt erg pretting
= een 9 poorts hub
ik heb zelf ook een van 89,- van mycom op de beurs gekocht nou hij werkt perfect
8x utp 1x bnc
8x utp 1x bnc
.
Ik ben in het bezit van een target 8 (& 1x bnc) poorts hub. Die heb ik laatst weer eens omgeruild voor mijn "dure" 4 poorts hub.
En dat gaf een bijzonder verschil. Netwerk games liepen een stuk beter.
Meteen die target weggedaan en een nieuwe 8 poort gekocht. 3Com Office Dual Speed hub. Werkt perfekt!
Kortom, ik ben niet erg te spreken over target.
En dat gaf een bijzonder verschil. Netwerk games liepen een stuk beter.
Meteen die target weggedaan en een nieuwe 8 poort gekocht. 3Com Office Dual Speed hub. Werkt perfekt!
Kortom, ik ben niet erg te spreken over target.
euwie redroon, die 3com toevallig 100mbit?
die target is 10mbit ja verschil is dus logisch...
Ik vind verder die targethub goed werken...
die target is 10mbit ja verschil is dus logisch...
Ik vind verder die targethub goed werken...
Natuurlijk is die ook 100 Mbit (DUAL SPEED!)
Maar die 4 poorts hub waar ik het over had niet. Die is 10 Mbit. En die presteerde al veel beter dan die target 8 poort!
Maar die 4 poorts hub waar ik het over had niet. Die is 10 Mbit. En die presteerde al veel beter dan die target 8 poort!
Hmmmz, heb hier een Intel InBusiness 100 MBit hub waar ik zeer tevree over ben, licht wel wat boven je budget ben ik bang (schat hem op 250,- tot 300,-).
Pagina: 1