Toon posts:

[Televisie]Samsung WS-28M66V(S)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed, ik ben dus op zoek naar een betaalbare 100hz, flat screen breedbeeld tv, en mijn oog is op de Samsung WS-28M66VS gevallen. Hij kost 599 euro.

Maar ja goed, kieskeurig als ik ben eens even op internet gaan zoeken over deze tv, en hier op tweakers wel geteld 1 topic over die tv gevonden, waar het eigenlijk na een paar posts over heel wat anders ging :D

Op kieskeurig.nl kwam ie echter wel goed uit de test, maar lees ik allerlei verontruste berichten van begin vorig jaar van mensen die problemen hadden met deze tv(rare witte balken, helemaal geen beeld, rare kromingen, etc).

Zie: http://www.kieskeurig.nl/...1FCCFC1256C4600656D1F.htm

maar ja, goed, en nu..., nu vraag ik jullie tweakers om raad, is Panasonic uberhaupt aan te raden voor TV's? en zijn er mensen met dit type die kunnen beamen of het een goede is of niet? Ik ben jullie zeer erkentelijk :D

Ik kijk trouwens zowel DVDs, al gewoon TV...

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-02 16:45

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

ik heb geen info over de samsung voor je, maar ik zie wel dat je een 28inch breedbeeld wilt aanschaffen.
Ik weet niet waar je 'm wilt plaatsen, maar als je de ruimte en het geld hebt zou ik toch naar een 32 inch kijken. (een 28 inch breedbeeld is ongeveer net zo hoog als een 55 cm "normale" televisie).

Als je in een electronicazaak een 28 inch en een 32 inch naast elkaar gaat bekijken zul je misschien zien wat ik bedoel.

Succes met je keuze!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

(In je laatste alinea staat Panasonic ipv Samsung)..

Ikzelf heb een Samsung breedbeeld, niet 100 Hz alleen, maar dat ding werkt prima. Beeldkwaliteit is prima te noemen, alsmede de opties die de tv biedt.
Soms heb ik wel het probleem dat bij zwart of blauw beeld, het beeld niet volledig zwart of blauw is maar een paark vlekken vertoont, of soms andere zaken. Dit heb ik echter niet bij normaal tv/dvd kijken, of bij één vd spelcomputers of PC die erop staan.

Verwijderd

Ik heb zelf de Panasonic TX-28PS10. Voor die prijs heb je echt strak beeld. Vond hem tussen alle andere tv's het mooiste beeld geven. Goede kleur, scherpte enz.

Ben er zeer tevreden mee.

• Darius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:48
Heb zelf een samsung ws28z46vs gehad. Ik heb hem meerdere keren terug moeten brengen bij bcc (waardeloze service btw). Samengevat ging het een bettje als volgt :

1e tv : Duidelijke streep door beeld, & er was een kras op. Waarchijnlijk heeft iemand heb dus laten vallen. Monteur is langsgeweest & ik heb gewoon een nieuwe gekregen.

2e tv : Bij bepaalde kleurtinten was een lichte streep te zien. Dit was ook zo bij een vriend van me die zo'n zelfde tv had. Hij is hierna 2x terug geweest naar bcc & na elke keer hebben ze hem gewoon vrolijk teruggebracht met de smoes "wij konden geen fouten vinden". Dus ik weer bellen, tv voor een 3e keer daar naartoe.

Toen hadden ze hem naar de samsung fabriek gestuurd. Die hadden iets aan het beeldbuis gedaan & 2 maanden later kreeg ik hem terug. & idd, dat streep was nog te zien. Ze hadden er dus niks aan gedaan. Dus ik weer bellen, is ie weer langs bcc geweest, konden ze weer niks vinden. Toen hebben ze hem dus ook gewoon vrolijk terug gebracht.

Na al deze frustraties heb ik (woest) bcc gebeld & een nieuwe tv geeist. Toen (omdat ik volgens mij zo lastig was) ben ik door een monteur van hun gebeld & mocht ik een nieuwe tv uitkiezen.

Nu heb ik een sony kv28fx68. Een echte aanrader. Perfect beel & geen problemen. Bij het bovenste verhaal is trouwens ook 2x een monteur langsgeweest, & die heeft ook gezien dat er wat met die tv mis was.

Bespaar jezelf de ellende & koop iets wat kwalitatief goed is. Nu snap ik waarom zoveel mensen zeggen dat samsung crappy kwaliteit is.