Toon posts:

Serv-U MD5 password Brute forcen?

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik hoop dat ik in het goede gedeelte plaats maar who cares, anders word ie toch wel weer gesloten omdat je het hier nooit goed kan doen.

Het zit zo: Ik ben mijn PASSWORD VERGETEN in Serv-U, ik heb een MD5 (volgensmij) gecrypte password uit een ini file van serv-U.
Nu wil ik daar graag weer een plain tekst password van maken, Hem brute forcen/ decrypted dus.

Volgens veel mensen is MD5 een 1 way system en dan je niet Decrypted, Brute Forcen echter wel.
Nu heb ik daar een programma voor called MD5Toolbox, Waneer ik de code erin stop pakt hij hem niet, Als ik de eerste 2 letter van de code afhaal
( die 2 letters hebben een naam, weet alleen niet ff hoe)
dan werkt ie wel, Maar hij vliegt er echter gewoon overheen, dan weet ik omdat ik en password gemaakt heb met serv-U in MD5 die makkenlijk te brute forcen is.

Die MD5Toolbox kan echter zelf ook een MD5 maken en die werkt wel...

Weet iemand een Programma oh hem te brute forcen of (als het wel mogenlijk is) te Decrpted.

Alvast bedankt ana de gene die mij advies kna geven om mijn VERLOREN password terug te halen.

edit: mdcrack.exe heb ik ook geprobeert maar geeft een vage foutmelding, ik zal het nog es ean keer proberen

Verwijderd

Je kan het passwoord alleen achterhalen door van elk wachtwoord wat je wilt uitproberen een MD5 te maken en deze met de MD5 string die je hebt te vergelijken! Dergelijke programma's die jij noemt doen dat!

Verwijderd

Topicstarter
ja, Brute Force dus, Maar welk programma werkt er met Serv-U MD5 hashes?

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Wat is er erg aan als je jouw pw vergeten bent in serv-u??? Als je niet meer via ftp in je site kan kan je lokaal nog steeds bij de files en serv-u zie ik nou niet echt bij een hosting provider draaien dus in eerste instantie zie ik het nog steeds als een hack-request...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 20:58:
Ik hoop dat ik in het goede gedeelte plaats maar who cares, anders word ie toch wel weer gesloten omdat je het hier nooit goed kan doen.
Eeuhm, post dan niet. Scheelt ons en jou werk ;)
Mail aders eerst even met de mod van het betreffende subforum als je twijfelt.

Zie verder whoami in "MD Crypted password Decrypted of Brute f...", het dan maar ergens anders proberen is niet de bedoeling :)
edit:
"Hack requests, en alles wat ermee te maken heeft, zijn niet toegestaan. " dus, het deel over niet de juiste plaats was extra info.

En zie verder Gomez12 in "Serv-U MD5 password Brute forcen?" - installeer als het echt niet anders kan het gewoon opnieuw en stel nieuwe passwords in.

[ Voor 24% gewijzigd door F_J_K op 22-01-2004 21:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.