Toon posts:

Upload script en dropvenster

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb eigenlijk twee vragen waar ik al een tijdje mee bezig ben.
Ik ben zelf totaal niet op de hoogte met PHP.
Toch heb ik met enige hulp van hier, een forum op kunnen zetten.

Nou VRAAG 1:Hoe krijg ik zoiets in mijn forum zoals op de hieronder geplaatste link
http://members.lycos.nl/maico11/dropvenster.htm
Zodat ik als het nodig is iets belangrijks kan laten zien.

En VRAAG 2: Er zitten nogal een paar mensen bij die nog slechter zijn als ik met de pc
Die krijgen het niet voor elkaar foto`s op hun eigen server te zetten.
Nou zou ik graag een script hebbben voor een foto album ofzoiets.
Zodat ze hun foto`s kunnen uploaden naar het forum.
zoiets als de Avtatar is ook goed.

Graag duidlijk en ook voor mij begrijp baar helpen AUB

Heb al dagen PHPbb gezocht en gevraagt maar niets

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
Hoi,

Scriptrequests zijn in P&W niet toegestaan, zoals te lezen valt in de FAQ. We willen het hier nl. voor iedereen wat interessant houden, en daarom moeten we zo'n dingen verbieden. Anders komt iedereen hier direct met scriptrequests ed.
Over jouw eerste vraag kan ik eigenlijk ook kort zijn:
- In P&W is het de bedoeling dat we mensen helpen bij het zelf programmeren. Echter, dan verwachten we van die persoon (die we helpen) ook wel dat hij zelf al iets geprobeerd heeft, dat hij zelf al wat code heeft, en dat hij een specifiek iets heeft waar hij niet uitkomt, en waarbij we hem kunnen helpen.
Dit is ook bij jouw eerste vraag echter niet het geval. Je kan 2 dingen doen: of je kijkt op www.hotscripts of er daar iets te vinden is die bruikbaar is voor jou, of je leert zelf programmeren. ;)

succes. :)

https://fgheysels.github.io/

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:51

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hallo,

Scriptrequests zijn hier niet toegestaan, zoals vermeld in P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic. Verder horen html vragen niet hier maar bij onze buren in Webdesign & Graphics.

Veel succes met je zoektocht

.edit: met dank aan onze lokale belg voor een snellere doch uitgebreidere sluitmessage :P

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 22-01-2004 20:38 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.