Neverwinter Nights tips gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:18
Dit is m'n eerst RPG met d&d regels. Nu zit ik met een aantal vragen, die ik niet in de manual kan vinden en het forum van bioware is alles behalve duidelijk.

Hoe krijg ik disease weg, zonder dat ik me laat helen door Aeribeth ? Heb wel wat gelezen over dispel magic, maar heb geen idee hoe ik daar aan kom.

In Beggar's Nest heb je een bloated dire spider, die volgens onderzoek "moderate" is om te verslaan. Het heeft mij de grootste moeite gekost om dat beest dood te maken. Regelmatig kreeg ik klappen van +/- 10~15 en de hele tijd "knockdown". Er moet haast wel iets zijn dat ik over het hoofd zie :)

Ik ben een level5 bard.

iRacing Profiel

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:04
Disease kun je weghalen met de spell 'Remove Disease' , ik geloof dat het een level 3 Bard spell is, dus die zou je moeten kunnen leren.

Die spider is kut ja, zeker als z'n knockdown successful is. Je zou een henchman kunnen nemen, zeker met Daelan Red Tiger is het niet al te moeilijk. Wil je het liever solo spelen, dan zou ik wat protective spells op jezelf casten, of wat monsters summonen. Dan moet het wel lukken. :)

There is no magic.

Verwijderd

ff een recent topic gebruiken om mijn probleempje aan te kaarten:

ik heb deze week NWN + Undrentide doublepack besteld via play.com. Tijdens het installeren van NWN moet ik een key invullen. Ké, been there done that. Maar de installer accepteert mijn key niet!
Ik heb de beide keys nu geverifieerd op de Bioware site, de Undrentide key wordt geaccepteerd maar de NWN key niet.

Heb al een mailtje gestuurd naar support, maar die melden doodleuk dat ik de key wel verkeerd ingetypt zal hebben 8)7 en reageren dus niet meer op mijn antwoord.

Iemand al eerder zo'n probleem gehad? Enig idee? Ik baal als een stekker want ik koop eerlijk een spel en dan kan ik het nog niet spelen. Met "geleende" spellen nog nooit gehad hoor ;)

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:18
Nu heb ik de eer(?) gehad om de titel "reconciler" te krijgen. Deze ben ik inmiddels ook al weer kwijt. Ben eigenlijk wel benieuwd wat deze titel eigenlijk inhoud?

iRacing Profiel