Toon posts:

Problemen X-box, Evoluton X installeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een omgebouwde X-box gekocht. En nu wilde ik een gecopieerd spel spelen. En helaas herkende mijn X-box die cd niet.
Iemand anders zei dat ik eerst evolution X moet installeren en dat die het dan wel doet. Is dit zo? En hoe moet ik dat dan doen?

Verwijderd

Hoi! Het is een stuk verstandiger om niet aan Evolution X te gaan beginnen, slimmer is het om bij een willekeurige winkel waar ze X-Box spul verkopen iets anders te halen dat wel altijd werkt. Het heet 'origineel spel'. :D

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 20:08:
Hoi! Het is een stuk verstandiger om niet aan Evolution X te gaan beginnen, slimmer is het om bij een willekeurige winkel waar ze X-Box spul verkopen iets anders te halen dat wel altijd werkt. Het heet 'origineel spel'. :D
hoezo zou ik daar beter niet aan beginnen?
En hoe kan ik gecopieerde spellen spelen zonder evolution x?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 20:09:
[...]

hoezo zou ik daar beter niet aan beginnen?
En hoe kan ik gecopieerde spellen spelen zonder evolution x?
Niet, je mag geen illegale spellen spelen. Het woord 'illegaal' staat er niet voor niets voor. Ik kan je helaas niet tegenhouden als je het wel doet, maar ik ga je er zeker niet mee helpen om het wel te doen. Spellen koop je. <- punt!

Daarbij is het sowieso tegen de policy van dit forum om mensen te helpen illegale spellen (of andere software) aan de gang te krijgen. Zelfs als je mijn goede raad om spellen te kopen in de wind slaat, wat ik zou betreuren, zul je het allemaal zelf uit moeten zoeken.

(Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif reeds gebeurd)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 20:12 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Dit topic is gesloten.