Thy will see the light...
c'mon guys.
Ik heb dit echt nodig.
Ben bijna klaar met mijn win2000 server project.
Alleen nog outlook offline beschikbaar maken en Diva BRI kaard testen.
Ik heb dit echt nodig.
Ben bijna klaar met mijn win2000 server project.
Alleen nog outlook offline beschikbaar maken en Diva BRI kaard testen.
Damm.
Is me nog niet gelukt.
Is me nog niet gelukt.
Werkt bij mij zonder problemen. Weet je zeker dat je alle mappen gesynchroniseerd hebt? Ook de onderliggende?
Misschien stomme opmerking, als hij alle bestanden toch heeft moet je hem dan niet gewoon op offline zetten? Anders gaat hij elke keer kijken.
Ik heb het echt al gedaan.
Verwijderd
Eerst even bij de service Microsucks Exchange Server Settings Offline use aanvinken.
Dan moet er door de Outlook Bar een soort van Reycycle pijltje lopen. Als dat niet zo is dan moet je van die map bij properties instellen dat hij gesynchroniseerd moet worden. Je kunt trouwens Outlook dwingen te Synchronizeren door op F9 te drukken.
Soms kan het ook helpen om het Outlook.OST(Offline Storage) file te verwijderen dat wordt dan opnieuw aangemaakt.
Dan moet er door de Outlook Bar een soort van Reycycle pijltje lopen. Als dat niet zo is dan moet je van die map bij properties instellen dat hij gesynchroniseerd moet worden. Je kunt trouwens Outlook dwingen te Synchronizeren door op F9 te drukken.
Soms kan het ook helpen om het Outlook.OST(Offline Storage) file te verwijderen dat wordt dan opnieuw aangemaakt.
Heb ik allemaal al gedaan.
Volgens mij ligt get niet aan mij maar aan outlook 2000
Volgens mij ligt get niet aan mij maar aan outlook 2000
Heb je outlook al opnieuw geinstalleerd? heb je het al op een andere PC geprobeert? Leg ff uit wat je in totaal al allemaal gedaan hebt. Komen wij met een tip zeg je dat je dat al gedaan hebt. ff meedenkne
Ik heb al outlook opnieuw geinstalleerd.
Ik ga morgen een andere outlook cd set gebruiken.
Maandag kan ik het op een andere pc installeren.
Voorde rest heb ik alles al gedaan wat jullie aanraden.
Ik ga morgen een andere outlook cd set gebruiken.
Maandag kan ik het op een andere pc installeren.
Voorde rest heb ik alles al gedaan wat jullie aanraden.
Pagina: 1