Toon posts:

Broncode bekijken uitschakelen

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag mijn broncode willen uitschakelen. Op dit moment heb ik een javascript die de rechtermuisknop uitschakeleld zodat je geen image kan kopien en mijn broncode zo bekijken. Echter als je naar Beeld en dan in het menu kijkt staat BRON nog aan en die wil ik dus ook uitgeschakeld hebben. weet iemand hoe dat moet en heeft die gene er een scriptje voor ofzo?

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 13:41
HTML broncode is NIET te beveiligen, en dit lijkt me ook niet gaan (tenzij je al je balken uit gaat schakelen enzo, maar dat is weer irritant)

Verwijderd

Dit zal niet gaan, want de client moet de source ontvangen op de pagina op te kunnen bouwen. Je kunt encryptie via javascript proberen...

Zoek maar eens op google naar "javascript + encrypt source".

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:51

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

P&W FAQ - De "quickstart"
P&W FAQ - HTML / javascript / css, etc...

En voor je het in Webdesign & Graphics opent, lees dan eerst even de FAQ die daar geldt (bovenste topic in de topiclijst aldaar), om er vervolgens achter te komen dat scriptrequests niet zijn toegestaan. Bovendien kan dat wat je wilt helemaal niet, html code moet gedownload worden om uitgevoerd te worden, iedereen kan er dus naar kijken

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.