Toon posts:

[XP] MSN niet vloeiend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb MSN Messenger op verschillende computers gebruikt, en ik merkte op dat de venstertjes (als iemand online komt bijv) op andere pc's veel vloeiender opkomen dan op mijn eigen pc.
Tis niet zo'n hele interessante vraag, maar vroeg me af waarom dat kan verschillen. Iemand een idee?

Mijn specs:

AMD Athlon XP 2600+
XFX Geforce4 Ti4200
512 MB DDR Ram
2x7200 RPM Maxtor Diamond schijven

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:29

momania

iPhone 30! Bam!

Uuh, zie eens: Windows Operated Systems - Policy

Dus: wat heb je hier voor zelf al uitgezocht.
Wat denk je zelf dat de oorzaak zou kunnen zijn?

Ik zou je zo met een beetje logisch nadenken al een paar redenen kunnen geven...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
momania schreef op 22 januari 2004 @ 18:44:
Uuh, zie eens: Windows Operated Systems - Policy

Dus: wat heb je hier voor zelf al uitgezocht.
Wat denk je zelf dat de oorzaak zou kunnen zijn?

Ik zou je zo met een beetje logisch nadenken al een paar redenen kunnen geven...
Ik heb er zelf inderdaad ook over nagedacht. Zelf zat ik te denken aan het verschil in videokaart, maar eerlijk gezegd kan ik er geen 'logische' verklaring voor geven aangezien die pc's waar het wel goed op loopt, echt veel mindere specs hebben.

Maar aangezien jij het misschien wel weet, kan je me misschien wel een eind op weg helpen...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 18:47 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:29

momania

iPhone 30! Bam!

Het kan aan de volgende dingen liggen:

- wat draait er nog meer dat resources weg kan trekken en dus de performance omlaag gooit
- he je de juiste drivers voor alles geinstalleerd: ouder videokaart met drivers kan makkelijk sneller zijn dan een nieuwe met drivers. Ook drivers van onderliggende hardware kan een belang spelen (chipset e.d.)

Er zijn nog wel een paar dingen te verzinnen denk ik, maar dit zijn toch wel 2 belangrijke redenen waardoor er verschil kan zijn.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*