Toon posts:

8 cm rewritables... waar?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen,

ik heb een philips exp431 (mini-expanium) en die slikt 8 cm schijfjes. tot nu toe (heb hem nog niet zo lang) gebruikte ik cd-recordables, maar nu wil ik dus cd-rewritables kopen, maar ik kan ze nergens vinden. ik ben bij de dixons, vobis ed geweest, maar nergens... weet iemand waar ik die dingen kan vinden? :? ze bestaan wel... ;)

bedankt alvast

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik heb mijne uit maleisie mee genomen van de zomer voor 1 euro per stuk. In Nederland ben ik ze nog niet tegen gekomen. Misschien een idee voor een inkoopactie.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:18

ajhaverkamp

gewoon Arjan

www.crdwinkel.com Onder het kopje CDRW

This footer is intentionally left blank

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 12:52
http://www.tweakers.net/pricewatch/35050
Ik weet dat Mediamarkt Rotterdam Alexandrium ze had. Weet niet of ze ze nog steeds hebben.

Verwijderd

Topicstarter
ze zijn wel in nederland verkrijgbaar, eerst hadden ze die bij de dixons.. maar die hebben ze dus niet meer... en ik kom ook niet elke dag ik maleisie ;)

Verwijderd

Mediamarkt Groningen. En als Alexandrium ze ook heeft dan liggen ze bij ieder filiaal.

Dingen worden bijna niet verkocht, maar het assortiment is erg groot dus dat hoort er eigenlijk ook tussen. We hebben alles ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt.. allebei de links leverden hits op..ik denk dat ik ze maar bij www.cdrwinkel.com bestel en niet bij www.crdwinkel.com ;) of www.cdromland.nl , uit de pricewatch..

Bedankt mensen.. toch jammer dat ze zo weinig te krijgen zijn en dat ik alleen maar 185MB cdtjes vind en geen 210MB, dat zou nog fijner zijn.. ;)

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

of anders eens naar de Zwartemarkt in beverwijk gaan, in hal 36 geloof ik, (bij het markt kantoor) mischien hebben ze daar wat.
offtopic:
P.S. 1 van de weinige hallen waar je nog gratis binnen komt

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

Verwijderd

Topicstarter
Hm... bij www.cdrwinkel.com leveren ze niet onder de 40 euro en om nu naar belgie te fietsen.... :+ Even kijken of mediamarkt of alexandrium zoals der vati zegt online staan... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op de websites van Mediamarkt en Alexandrium valt weinig te vinden... Weet iemand toevallig of die cdrw's ook op pc-discounts te vinden zijn?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Mediamarkt ArenA heeft ze zeker weten. Heb'k ze zelf ook gekocht namelijk ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

ik vind voor cd's www.opus.nl zwaar relaxter dan cdrwinkel. echt goede ervaringen, altijd snel geleverd tot nu toe..

helaas zie ik alleen van die vierkante business cards cd's en die zijn niet rewritable

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 13:32
Ik heb ze ook bij Conrad zien staan
Pagina: 1