Mijn broer heeft pas een nieuwe Brander gekocht met dvdspeler er in (geen DVD-brander), maar als hij dan een dvd-tje wilt bekijken dan hapert het geluid nogal erg, dit gebeurt bij alle DVD's die we hebben (op mijn comp. doen de DVD's het wel goed).
Ik heb verschillende spelers geprobeerd (MediaPlayerClassic, powerdvd) maar er is geen verschil.
Zijn systeem:
P3 733
Gigabyte GA-6vx7-4x mobo
256 mb ram
Geforce 3 ti200
Terra Tec 1024
Sony CRX300a 48X/24x/48x/16x
Nu is zijn systeem niet echt nieuw meer, maar ik heb er nooit aan gedacht dat een P3 geen DVD's kan afspelen. En volgens het boekje is een p2 300 mhz genoeg
Ook divx films werken gewoon goed en heeft de pc geen last van haperend geluid.
iemand enig idee (behalve dat de dvd-speler brak is
)?
[EDIT]: even voor de duidelijkheid: ik woon niet in de buurt van mijn broer, anders had ik de spelers wel even omgewisseld om te kijken of dat wel werkt
Ik heb verschillende spelers geprobeerd (MediaPlayerClassic, powerdvd) maar er is geen verschil.
Zijn systeem:
P3 733
Gigabyte GA-6vx7-4x mobo
256 mb ram
Geforce 3 ti200
Terra Tec 1024
Sony CRX300a 48X/24x/48x/16x
Nu is zijn systeem niet echt nieuw meer, maar ik heb er nooit aan gedacht dat een P3 geen DVD's kan afspelen. En volgens het boekje is een p2 300 mhz genoeg
Ook divx films werken gewoon goed en heeft de pc geen last van haperend geluid.
iemand enig idee (behalve dat de dvd-speler brak is
[EDIT]: even voor de duidelijkheid: ik woon niet in de buurt van mijn broer, anders had ik de spelers wel even omgewisseld om te kijken of dat wel werkt
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 17:21 ]