Toon posts:

[FLASH] Flash MX2004 en oudere versies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik afgelopen week een Originele FLASH MX 2004 Pro gekocht.
Aangezien ik met FLASH nog niet echt overweg kan had ik een DIK boek besteld bij BOL. Het betreft om het boek: Flash MX Het complete boek van Academic Service.

Nou is mij opgevallen dat ik er maar moeilijk doorheenkom, dit omdat niet alle knoppen en balken zo zitten als ze volgens het boek standaard moeten zitten.

Nou is mijn vraag of ik er goeie FLASH MX 2004 boeken in omloop zijn, of dat het verstandiger is om de oudere FLASH MX aan te schaffen.

Ik houd er natuurlijk ook wel rekening mee, dat de mogelijkheid bestaat dat ik iets over het hoofd zien. Ik hoop dat jullie dit dan wel opvalt :o .

Ik ben zelf niet echt een lezer, en kom niet echt verder met dit boek, terwijl het voor vanaf beginners is geschreven.
HELP ME PLEASE!

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Als je een origineel pakket hebt aangeschaft dan zit in de doos een simpele handleiding/boek die je op weg helpt.

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Topicstarter
oh,when? schreef op 22 januari 2004 @ 15:59:
Als je een origineel pakket hebt aangeschaft dan zit in de doos een simpele handleiding/boek die je op weg helpt.
Ja tuurlijk!
Waarom denk je dat er cursusen voor alle verschillende soorten programma worden gegeven?
En waarom denk je dat er zoveel verschillende boeken in omloop zijn?

Verwijderd

/me schaart zich achter owen

Als antwoord op je vraag : Omdat er genoeg debielen zijn die die boeken willen kopen?; er zijn zoveel boeken, die simpelweg een kopie van de manual zijn, en eigenlijk niets vertellen, wat je niet zelf kan uitvinden.....
In mijn opinie zijn er maar een aantal flash boeken die de moeite zijn om te kopen, en deze zitten juist op een hoger niveau.
Op beginners niveau heb je al genoeg dingen aan de manual, de diverse tutorials meegeleverd, en "Goddelijk geluid" GOOGLE.
Dat is dan wel mijn mening, en ja, wie ben ik. Ik bezit naast de meegeleverde manuals van 4/5/mx/2004, generator enterprise en flashcom enkel het OOP boek.

Probeer eens wat rond te spelen, creativiteit+tijd brengt altijd meer kennis dan een statische leermethode als een boek.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 19:48 ]

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

* oh,when? leest welke boeken Ralph heeft en doneert zijn kopie van ASDG2...foei ga je schamen :Y)

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Had inmiddels al door dat je daar nogal achterstond. Zit nu nog ff in .dk, maar kom hem wel halen in r'dam. :)
Pagina: 1