Ik heb sinds een maand een ASUS 9600XT. Zowel smartdoctor 4.0 als de ATI catalyst 4.1 geven geen enkele informatie over de temperatuur. Gisteren deze kaart omgeruild voor een nieuwe zonder enig resultaat. Zijn er soms instellingen in het BIOS van het moederbord die ik moet veranderen? Mijn moederbord is een ASUS P4P800 met de laatste BIOS 1014 geinstalleerd.
Ik heb het zelfde probleem met mijn Hercules 9600XT dus het ligt zeker niet aan jou asus.. Heb dat hele smartdocter nooit gezien
SmartDoctor is een tooltje van Asus.....original4u schreef op 22 januari 2004 @ 18:34:
Ik heb het zelfde probleem met mijn Hercules 9600XT dus het ligt zeker niet aan jou asus.. Heb dat hele smartdocter nooit gezien
Misschien hebben bepaalde versies van de 9600XT geen temp sensor ofzo?
Verwijderd
ik heb ook de asus Ati 9600 XT. Smartdoctor gaf bij mij ook icm de Asus drivers constant problemen... de ene maffe melding na de andere. begon zelfs te zeuren dat de fan kapot was. yeah right. Ik heb de Asus drivers en smartdoctor eraf gegooid en netjes Catalyst 4.2 geinstalleerd. Nu loopt alles als een zonnetje.
Conclusie: Smartdoctor zuigt en gebruik gewoon lekker de Ati Catalyst drivers.
Conclusie: Smartdoctor zuigt en gebruik gewoon lekker de Ati Catalyst drivers.