F*** Chello verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022
Ik heb nu sinds een maand een Chello
verbinding (regio arnhem)

s'morgens en s'nachts is mijn verbinding
normaal maar s'avonds heb ik een F***
verbinding van ongeveer 0.000000000001kb/s
(denk ik) :"(

vandaag kwam de monteur langs om het te fixen
bleek dat er niks mis is met mijn computer. ligt aan chello zegt hij :( omdat gelderland
de drukste regio is van nederland voor chello
met meer dan 11000 abbo's dus komt dit wel vaker voor, er wordt druk aan gewerkt om dit
goed te krijgen. :( :( :( :(

komt dit vaker voor??? zijn er nog meer mensen met dit probleem???

:"( :"(

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

Hmm, die van mij is nog wel iets sneller dan 0,0000001 kb/s ;) , maar 't is 's avond wel altijd retetraag.
Vooral in vergelijking tot de rest van de dag.

BDW: Ik zit in Heerenveen(Fryslân)

Verwijderd

ik zit in NB,en sinds ik het terayon modem eraan heb hangen gaat het ok supertraag!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :(
btw;ok overdag enzo...ongeveer net zo snel als een 56k denk ik....dit is mn 1e www-verbinding in mn leven dus...
nyw;voorheen was ie supersnel,vooral een aantal maanden geleden..

Verwijderd

He modderfokker, hoe snel was je verbinding eerst? Straks hang ik ook aan die Teryon, daar heb ik dus geen zin in hè...

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
humf.... Terayon doet 't prima... 160 KB downen... 't nadeel is dan je niet net als bij een lancity je u/l speed op kan krikken.

Verwijderd

dat opvoeren heb ik trouwens op allerlei manieren geprobeerd, maar het werkte voor geen byte.

Verwijderd

Ik ben blij als ik de 2k haal. Mijn dieptepunt 7 byte per sec. Ik dacht dat de eenheid byte een legende was, mooi niet.
Monteur moet nog langskomen.

Verwijderd

Jullie vinden jezelf nog ECHT zielig ook he? :r Die 2 KBps moet zeker wel maal 10, maar dit is leuk om aandacht te trekken. Ik zit hier met zo'n 3-4 KBps voor 200 piek in de maand, en dan kan ik nog alleen 's avonds ook. (dat heet ISDN bij de KPN)
Potje UT hoef ik niet eens aan te denken, omdat het onspeelbaar is, ben gister afgeslacht met Ultima Online omdat ik gedisconnect was, enzovoort.
Maar jullie hebben het vast heel erg met jullie 1,5 MBps flatrate voor 90 piek in de maand.
Oh nee, was niet flatrate he, bij 36 Gig in de maand gingen ze zeuren las ik. SCHANDALIG! :r

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

Hmm, voor de kabel had ik ook ISDN en met zo'n game accountje van xs4all of gamepoint had ik minstens zo'n goede ping (50-100) als nu met kabel, misschien zelfs wel beter.
Dus met UT moet dat toch wel lukken...

Verwijderd

Hé Lynx je vind jezelluf wel heel zielig he met je ISDN????? Dat je met ISDN een 64K verbinding hebt en dat ook echt krijgt van je provider is toch echt luxe. Ik niet, maar veel kabelaars krijgen echt niet meer dan 14kb/s (of nog erger 2Kb), terwijl je toch eigenlijk 100Kb mag verwachten.

Dat de KPN ons allemaal knijpt en veel te veel vraagt voor lokale tikken zodat een kabel abbonament in vergelijking peanuts is. Als kabelaar kun je niet ffe overstappen naar een andere provider en dat heeft je provider ook door, er is geen alternatief dus je moet het wel slikken.

Jij hebt geen last dat je mailtjes van anderen in je mailbox hebt zitten, of dat de mailserver gewoon een halve dag het niet doet. Of dat plotseling je internetverbinding er 3 dagen mee stopt en als je de helpdesk belt dat ze niet verder komen dan ....eehhh... doen de lampjes het? Zo ja dan houd hun help-service ook gelijk op en krijg je nog een loze belofte: Onze monteurs bellen U zo spoedig mogelijk op, NOT

Probeer maar eens te raden bij welke provider ik zit?
Pagina: 1