Toon posts:

No signal input

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers.. na de search gebruikt en het antwoord niet gevonden te hebben zit ik nog steeds met het volgende probleem:

Ik heb een laptop met een dockingstation en een 17" TFT
Als ik de laptop in het dockingstation zet dan zegt de monitor no signal input..

Ik moet dan bij beeldschermeigenschappen-->instellingen-->geavanceerd-->display en dan de TFT monitor inschakelen en dan doet ie het! maar als ik m`n PC opnieuw opstart houdt hij dit niet vast!! Weet iemand hoe ik dit kan instellen zodat hij het vasthoudt?

Verwijderd

wat voor videokaart zit er op de laptop? Heb je daar de nieuwste drivers al eens voor geprobeerd, vaak zitten zulke dingen daarin namelijk.

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

wat voor laptop heb je? (merk en type)

meestal zit er wel een functie toets op het toetstenbord en bij een van de F toetsen staat vast wel LCD/VGA oid...

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 15:10:
wat voor videokaart zit er op de laptop? Heb je daar de nieuwste drivers al eens voor geprobeerd, vaak zitten zulke dingen daarin namelijk.
Laptop (Fujitsu Siemens Lifebook C1020) met S3 ProSavage DDR met nieuwste drivers (paar dagen geleden gedownload) met dat toetsje (Fn + F5) werkt het niet!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 15:13 ]

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

jammer genoeg werkt het driver gedeelte van Fujitsu-Siemens.com even niet, maar je kunt later natuurlijk ff daar nieuwe drivers proberen.

alsjeblieft.

en ik lees nu pas dat je dat al geprobeerd hebt |:(

Komen die drivers van de Fujitsu-siemens site op van S3graphics zelf?
Die van S3 zijn een stuk nieuwer:
quote: Fuijtsu-Siemens
Version: 6.13.10.1067-13.93.34
Date: 2002-05-03
quote: s3graphics
Version: 13.94.21
Date: 2003 Dec 16

[ Voor 72% gewijzigd door KompjoeFriek op 22-01-2004 15:59 ]

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home