Ik ondervind hier problemen met een Maxtor DiamondMax Plus 9 200GB S-ATA harde schijf. Bij het installeren van windows XP ging alles perfect. De harde schijf werd onmiddellijk herkend. Tijdens de installatie heb ik van deze harde schijf gewoon 1 grote partitie gemaakt en deze dan ook geformatteerd. Vervolgens office en norton erop gesmeten. Tot hier toe geen probleem. Maar als ik dan in windows verkenner kijk is opeens 70GB van deze schijf al in gebruik, terwijl windows xp, office en norton volgens mij maar maximum 2-3 giga kunnen innemen. Hoe komt het dat dan opeens 70GB al gebruikt is???
Ik heb een Asus P4P800S moederbord en een Pentium4 3.06Mhz processor.
Is het misschien toch nodig om bij de installatie van XP de drivers van de S-ATA harde schijf via de F6 knop in te laden?? Of kan dit het probleem niet zijn omdat windows xp blijkbaar geen probleem heeft om mijn schijf te herkennen( bij het formatteren gaf hij wel degelijk 200GB aan)? Ik heb ook alle updates van windows xp geinstalleerd inclusief SP1.
Hoe los ik dit op, of is er gewoon iets fout met de harde schijf??
grt,
Lieven
Ik heb een Asus P4P800S moederbord en een Pentium4 3.06Mhz processor.
Is het misschien toch nodig om bij de installatie van XP de drivers van de S-ATA harde schijf via de F6 knop in te laden?? Of kan dit het probleem niet zijn omdat windows xp blijkbaar geen probleem heeft om mijn schijf te herkennen( bij het formatteren gaf hij wel degelijk 200GB aan)? Ik heb ook alle updates van windows xp geinstalleerd inclusief SP1.
Hoe los ik dit op, of is er gewoon iets fout met de harde schijf??
grt,
Lieven