Patch Panel kabels. Waar te verkrijgen.

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
We moeten een stel nieuwe AT&T Systimax Patch kabels hebben.
Nou zijn deze echt nergens te vinden via google. of heel erg moeilijk, eigenlijk wil ik ze vandaag al bestellen omdat ze heel snel binnen moeten zijn.
hebben jullie mede systeembeheerders mischien een goeie tip ? de meest bekende bedrijven weten niet eens waar we het over hebben.

ik zie even geen plaatje maar het gaat dus om kabels om telefoon's van een bepaalt ISRA (ontvangst punt) door de patchen naar een andere SER / Outled
zodat je het hele gebouw makkelijk van dit soort voorzieningen kan voorzien.
het zijn 2 aderige kabels met een soort van klik systeem welke je op zo'n ISRA punt of SER blokje kan drukken.

Verwijderd

Bij Datop bv kunnen ze waarschijnlijk je kabeltjes wel maken.

www.datop.nl

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
sorry het gaat dus om dit soort kabels. maar dan 2 aderig, (deze zijn 8 aderig voor 100mbit netwerken, 4 is voor 10mbit, en 2 is voor telefonie.)

Afbeeldingslocatie: http://www.connectworld.net/mcc/110-Cables.jpg

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Luppie

www.msxinfo.net

Het is misschien een onduidelijke foto, maar bedoel je kabels voor deze blokken ?

Afbeeldingslocatie: http://www.johandatanetwerken.8k.com/images/lsa+_stroken.jpg

http://www.johandatanetwerken.8k.com/index.html
(Kabels staan niet op de site, maar je kan ze contacten of ze het ook kunnen leveren)

[ Voor 31% gewijzigd door Luppie op 22-01-2004 14:40 ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
dat zijn inderdaad de blokjes die ik bedoelde met de bekende kleurenkombinatie eropgedrukt.

Verwijderd

normaal gebruik je daar toch gewoon cat5 voor?
met een patchtool prik je de adres op de daarvoor bestemde plek!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 14:57:
normaal gebruik je daar toch gewoon cat5 voor?
dat is niet echt een profecionele oplossing, wij hebben netjes overal stekkertjes opzitten zodat je de kabels oneindig kan hergebruiken, maar door de groei is er een tekort. met een patchtool is het allemaal toch net even wat minder netjes.

• Luppie
  • Laatst online: 14-08-2025

Luppie

www.msxinfo.net

Het zijn LSA of LSA+ stroken (wat het verschil is weet ik niet) met google ff gezocht en hier in ieder geval een adresje.

http://www.infratel.nl/start.htm

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Ik ben een keer bij Forehand geweest en die gasten hebben vanalles op dit gebied. Dus waarschijnlijk ook wel patch kabels voor LSA stroken.

http://www.forehand.nl/ 8)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 14:57:
Je bedoeld een DOG (draad opzet gereedschap) Dat is inderdaad geen nette oplossing. daar mol je je LSA stroken onnodig mee. En da is zonde.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• proza
  • Laatst online: 01-01 21:35

If you see me collapse, pause my Garmin!🚶🏃

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:44
Het systeem met de stekkers zoals hierboven is bekend als het 110 system (of variaties op die naam). Voor zover ik weet is dat een standaard product in het Systimax productgamma, dus elke Avaya boer die het op voorraad heeft zou het moeten kunnen leveren, serie/typenummers zijn dan wel handig.

Voor zover mij bekend, voor de GigaSPEED variant, zijn de typenummers als volgt: 110P8GS-3 CPC8842-03F-003 (waarij het laatste cijfers de lengte is in ft.; 3, 5, 7, 9 en 15 ft). Welke van de 2 nummers relevant is voor bestellen weet ik niet.

Een grote Avaya leverancier, naast de hierboven reeds vermelde bedrijven, is Getronics.

[ Voor 6% gewijzigd door ijdod op 22-01-2004 16:39 ]

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Verwijderd

Geen idee of ze daar ook daadwerkelijk te verkrijgen zijn, maar heeft Black Box dit soort spullen niet gewoon in huis?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:30

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

pt0x schreef op donderdag 22 januari 2004 @ 14:38:
sorry het gaat dus om dit soort kabels. maar dan 2 aderig, (deze zijn 8 aderig voor 100mbit netwerken, 4 is voor 10mbit, en 2 is voor telefonie.)

[afbeelding]
AT110 bekabeling is dat. De levering daarvan wordt hard minder de laatste tijd. Wij zijn op het werk in een half jaar al 3 x van leverancier veranderd omdat veel er mee stoppen. Bij een goede netwerkboer zijn ze wel te krijgen. In ieder geval wel bij Hearth Vital. KPN heeft ze ook.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Okmoi.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.