Ik heb de laatste tijd dus veel last van CRC's dit is dus vooral met winrar bestanden. Het gebeurt soms zelfs met een installatie file. Ik weet gewoon 100% zeker dat deze bestanden goed zijn, want bij anderen doen ze het wel. En op me laptop werkt het ook.
Ik heb windows xp al opnieuw geinstalled maar dat mocht ook niks baten. Ook heb ik verschillende versies van Winrar geprobeert ook dit bracht geen oplossing. Nu zit ik dus zelf te denken aan een hardware probleem.
Ik heb zelf het idee dat het misschien me geheugen is, alleen ik weet niet of dit kan. En misschien is het wel me HD of me controller. Het is niet me router/bekabeling want andere dingen die ik download zoals filmpjes en muziek werken wel gewoon dus lijkt me dat alles wel goed binnen komt.
Ik ben zelf echt radeloos, zit al een tijdje met dit probleem en weet er echt geen raad mee.
Wat info over me pc:
Athlon xp 2400+
1024 mb DDR-Ram Noname
Hercules Radeon 9700
Vier HD's:
Een IBM 100 Gig.
En drie Maxtor's, 40 - 60 - 120 gig.
Twee daarvan zitten aangesloten op een IDE controller van highpoint.
Ik heb windows xp al opnieuw geinstalled maar dat mocht ook niks baten. Ook heb ik verschillende versies van Winrar geprobeert ook dit bracht geen oplossing. Nu zit ik dus zelf te denken aan een hardware probleem.
Ik heb zelf het idee dat het misschien me geheugen is, alleen ik weet niet of dit kan. En misschien is het wel me HD of me controller. Het is niet me router/bekabeling want andere dingen die ik download zoals filmpjes en muziek werken wel gewoon dus lijkt me dat alles wel goed binnen komt.
Ik ben zelf echt radeloos, zit al een tijdje met dit probleem en weet er echt geen raad mee.
Wat info over me pc:
Athlon xp 2400+
1024 mb DDR-Ram Noname
Hercules Radeon 9700
Vier HD's:
Een IBM 100 Gig.
En drie Maxtor's, 40 - 60 - 120 gig.
Twee daarvan zitten aangesloten op een IDE controller van highpoint.