Toon posts:

De weg kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een topic, heb er uren over gedaan om de weg op dit forum te vinden en te lezen of ik aan de voorwaarden voldeed.
Resultaat dat ik iets moet doen waarvan ik niet weet wat er bedoelt wordt.

Einde oefening dus, erg jammer.
De frustratie loopt onderhand mijn broekspijpen uit omdat ik als nitwit dus niet weet waar ik wel moet wezen. Niemand me dus kan vertellen waar te beginnen.

Resultaat, ik ga dus maar naar een bedrijf die kan programmeren, ik weet het niet meer.
Kost me dus een paar maandsalarissen omdat ik een andere hobby heb dan programmeren. Jammer het had een aantal raakvlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

[rml][ php?java?C?] Don't shoot the Messenger[/rml]

Klik es op je naam in dit topic, dan zie je je topic wel staan :)

Soms istie wel helemaal verdwenen, maar nu niet dacht ik zo :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh :?

Waar gaat het over?

- wat voor topic wil je aanmaken
- wat is het onderwerp
- aan wie heb je het al gevraagd

Als jij aan kunt geven wat voor probleem je hebt, is er vast wel iemand die kan aangeven in welk forum dat thuis hoort, daar kun je lezen wat de voorwaarden zijn voor een topic en anders kun je het aan de moderator van dat forum vragen.

Is toch niet zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

euh? waar heb je het precies over?

als je niet weet hoe het hier gaat gewoon lekker rondhangen en lezen en je bent er binnen no time achter :) als je meteen alles wilt weten de dag dat jeje aanmeld dan lukt dat niet bepaald nee :)

of heb ik t nou weer mis?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:09
GGS_VR6 schreef op 22 januari 2004 @ 12:02:
[rml][ php?java?C?] Don't shoot the Messenger[/rml]

Klik es op je naam in dit topic, dan zie je je topic wel staan :)

Soms istie wel helemaal verdwenen, maar nu niet dacht ik zo :)
Denk eerder dat hij bedoelt dat hij niet geholpen wordt en dat niet fijn vind. :) Heb het topic gelezen en snap het wel een beetje, maarja, GoT is nu eenmaal niet voor werving bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Het probleem van de TS is waarschijnlijk dat er een slotje op zit. De mod in kwestie geeft je wel een tip om het probleem op te lossen. Wellicht zijn er ook andere fora (beginnersweb.nl of eventueel een onderdeel van fok.nl) waar ze je wel kunnen helpen.

Veel succes iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29
Volg gewoon de tip van de mod, er zal wel een tweakertje bereid zijn je te helpen als je eens lief lacht en een :* geeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dat topic zegt drm ook:
Even dicht voor overleg

edit:
Na kort overleg hebben we toch besloten dat dit helaas niet de plaats is om deze topics te laten lopen. Zoals je de in de policy van het forum terug kunt lezen kunnen we werving in elke vorm hier niet toestaan

Wat wel kan, is dat je in je signature verwijst naar dit topic. Dan heb je het niet voor niets getikt en zien mensen het toch Je signature kun je aanpassen in je profiel.

succes
Ik trek dus de conclusie dat je zijn antwoord niet begrijpt en kun je hem dus vragen:

"uhm, drm, wat bedoel je nou"

Dat zou ik bij voorkeur doen door hem een mail te sturen drm .at. tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

ik vind dat drm het goed heeft opgelost.. Ze hebben ook nog eens gelijk.. geen verwerving van mensen
Wat wel kan, is dat je in je signature verwijst naar dit topic. Dan heb je het niet voor niets getikt en zien mensen het toch Je signature kun je aanpassen in je profiel.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

outerspace schreef op 22 januari 2004 @ 12:05:
ik vind dat drm het goed heeft opgelost.. Ze hebben ook nog eens gelijk.. geen verwerving van mensen

[...]
Het gaat er niet om of drm het goed opgelost heeft, dat zal allemaal wel (dat is ook zo), het punt is dat het voor de TS niet duidelijk is.

En wij proberen hem dat uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stappenplan:

1. als alles goed is zie je bovenin ergens staan "myReact" of klik op het knopje op de bovenste balk met dat gezichtje en daaraan een formuliersymbool met een vraagtekentje, of gebruik deze link

(beide bieden je de mogelijkheid om je GoT profiel aan te passen)

2. klik op "wijzig profiel"
3. vul in bij signature of ondertitel het volgende in:

code:
1
[url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/864487/]HELP: ik heb programmeerhulp nodig!!![/url]

(selecteer dus het gedeelte tussen de beide blokhaken) :)

klaar, dat bedoelde drm

(iemand die mijn verhaal kan verduidelijken met screenshotjes, graag...)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

@ TgF: de TS wil dus in principe weten hoe je iets in je sig kan zetten?

In dat geval:
pokepoint, door op de volgende link te klikken (http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user), kan je je ondertitel, signature en nog wat andere dingen veranderen. Deze komen bij elke post die je maakt te staan en zal dan ook door een groot aantal mensen gelezen (kunnen) worden als je iets post (eventueel iets waar je wel verstand van hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@OpifexMaximus : dat denk ik wel, drm geeft de tip om de urrel van zijn topic in zijn sig te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de TS even gewezen op alle tips in dit topic, ik stel voor om even zijn reactie af te wachten of zijn vraag nu voldoende is beantwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-09 19:58
Het is eigenlijk maar logisch dat dat topic gesloten is.

Programming & Webscripting is een forum waar men mensen wil helpen bij het zelf programmeren, een plek waar men discussieert over programmeer-problemen etc...
Het is niet de bedoeling dat je daar -hoe nobel je streven ook wel is- anderen voor jou aan het werk kunt zetten om een applicatie te schrijven.
Als je dat wil moet je -cru, maar het is zo- maar naar een bedrijf stappen die die oplossing voor jou kan maken. Dan moet je daar wel een aantal euro's voor op tafel leggen, maar zo is dat nu eenmaal.

In het schrijven van een dergelijke applicatie kruipt er zowiezo een heleboel tijd. Zet jouw topic in jouw 'signature' om jouw wens kenbaar te maken.
Op die manier kan iemand die zijn vrije tijd wil besteden om jou te helpen dat alsnog doen.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 21:39

BoAC

Memento mori

Dan moet de TS natuurlijk niet vergeten zijn email adres in zijn profiel te zetten anders kunnen we hem nog niet bereiken ;)

Ik zie hier zovaak vragen voorbij komen over kan iemand dit of dat voor mij maken?
Misschien leuk: Nieuw category voor script requests oid? ;)

Heb een keer een topic voorbij zien komen met mensen die zich aanboden. Klopt dat? Kan em namelijk niet meer vinden..

[ Voor 18% gewijzigd door BoAC op 22-01-2004 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoami schreef op 22 januari 2004 @ 12:28:
Het is eigenlijk maar logisch dat dat topic gesloten is.

Programming & Webscripting is een forum waar men mensen wil helpen bij het zelf programmeren, een plek waar men discussieert over programmeer-problemen etc...
Het is niet de bedoeling dat je daar -hoe nobel je streven ook wel is- anderen voor jou aan het werk kunt zetten om een applicatie te schrijven.
Als je dat wil moet je -cru, maar het is zo- maar naar een bedrijf stappen die die oplossing voor jou kan maken. Dan moet je daar wel een aantal euro's voor op tafel leggen, maar zo is dat nu eenmaal.

In het schrijven van een dergelijke applicatie kruipt er zowiezo een heleboel tijd. Zet jouw topic in jouw 'signature' om jouw wens kenbaar te maken.
Op die manier kan iemand die zijn vrije tijd wil besteden om jou te helpen dat alsnog doen.
Klopt allemaal en was ook al gezegd door drm in dat ene topic :+, maar ik vind de vraag niet eens zo gek als ik in zijn profiel Inschrijfdatum 21-01-2004 19:30 zie staan, dan denk ik "die moet het nog leren" :)

Hij heeft een PM staan waarin ik hem op dit LA topic wijs, in de hoop dat hij voldoende info heeft en zijn vraag beantwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat dus een reactie te typen en ineens is alles verdwenen.
Ik ga zo nogmaals een verduidelijking schrijven, misschien dat dat een aantal zaken oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 13:03:
Ik zat dus een reactie te typen en ineens is alles verdwenen.
Dit is waarschijnlijk veroorzaakt door het feit dat er een slot op het topic is gezet, wat inhoud dat normale users er niet langer in kunnen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus geen hij maar een zij.
Ik ben goed in andere dingen dan programmeren en dat geef ik ook gelijk toe.
Ik heb eerst uren rondgelezen en daarna pas ingeschreven.
Ik ga inderdaad naar een bedrijf toe om het te laten maken. (geen andere keuze blijkbaar)
Ik vond het gewoon zonde om dat geld naar een bedrijf toe te brengen terwijl er hobbyprogrammeurs genoeg zijn die het misschien zelfs beter kunnen dan een bedrijf en waarvoor die mensen niet belonen?
Ik zal het allemaal wel fout zien.

Buiten dat had het bedrijf wat ik hiervoor al had benadert zelf al aangegeven het leuk te vinden om samen te werken met andere (hobby) programmeurs voor bepaalde onderdelen van het spel.

Er zat een reden achter mijn voorstel.
Waarschijnlijk zal als het spel een succes wordt, Nintendo gaan proberen de software te bemachtigen. Dus wil ik geen grote risico’s lopen. Maar bij een succes de mede ontwerpers de eer geven die hun toe komt. Je weet nooit wat dat voor de toekomst kan betekenen.

Voordat het spel er komt moet er behoorlijk geïnvesteerd worden en ik idioot wil dat doen. Ik hoop op den duur mijn geld terug te krijgen zonder winst/rente of wat dan ook (spel komt in een Stichting) en een hoop spelers van het spel bij elkaar te brengen en een leuke tijd te hebben. En tevens een lange neus naar Nintendo te maken. Zij helpen mijn spelers nu niet, ze laten ons gewoon barsten, dus ga ik gewoon zelf wat doen.

Ik ging ervan uit dat er mensen zijn die het gewoon leuk vinden een ander te helpen. Die het leuk zouden vinden als een on-line spel mede door hun tot stand is gekomen.
Wat heb je nou aan kennis als je het niet kunt uitdragen.
Wat ik voor toepassingen nodig heb zijn niet echt simpel (denk ik) dus vandaar mijn keuze op deze site een oproep te doen.

Het enige wat ik kan zeggen is dat ik een poging ga wagen om mijn plan te realiseren. Helemaal op eigen houtje dus.
Ach dan hoef ik later tenminste geen dankjewel te zeggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik even recht voor zijn raap reageren:

Bij al jouw reacties druipt het sarcasme en cynisme er af:
Ik ga inderdaad naar een bedrijf toe om het te laten maken. (geen andere keuze blijkbaar)
Hoezo geen andere keuze, waarom geven wij je dan allerlei tips?
Ik ging ervan uit dat er mensen zijn die het gewoon leuk vinden een ander te helpen
Er zullen genoeg mensen zijn die je willen helpen.
Helemaal op eigen houtje dus. Ach dan hoef ik later tenminste geen dankjewel te zeggen.
Dat bedoel ik dus, je gaat jezelf een beetje zielig zitten maken hier: "zucht, jullie willen mij toch niet helpen..."

Eén van de doelen van dit forum is elkaar te helpen en dat gaat best goed, alleen hebben we zodanig veel bezoekers dat er regels zijn opgesteld om alles een beetje in goede banen te leiden. Eén van die regels ben jij mee geconfronteerd: er mag hier niet aan werving worden gedaan, hoe goed en ideeel de bedoelingen ook mogen zijn.

drm heeft je dat uitgelegd in jouw eerste topic, dat je dat niet leuk vind is prima, maar je moet nou ook niet ineens een soort Remi houding aannemen, dat je er helemaal alleen voorstaat, dat niemand je wil helpen, etc.

Op die manier ga je denk ik geen respect of hulp krijgen.

Ik heb eerder al gezegd: als jouw mening is dat (ondanks alle regels) jouw topic wel op GoT thuis hoort, dan kun je dat in een mail uitleggen aan drm, hij is best bereid om naar jouw argumenten te luisteren.

Ik snap nu wat jouw bedoelingen zijn, echter denk ik dat de conclusie terecht is.

Dus nogmaals de tip om in jouw ondertitel of sig op te nemen een tekst als: wil je me helpen met het ontwikkelen van een spel? Mail me dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 13:28:
Ik vond het gewoon zonde om dat geld naar een bedrijf toe te brengen terwijl er hobbyprogrammeurs genoeg zijn die het misschien zelfs beter kunnen dan een bedrijf en waarvoor die mensen niet belonen?
Ik zal het allemaal wel fout zien.
Laat ik hier als Moderator P&W even op inhaken...

• Ruim het grootste gedeelte (if not all) van de P&W regulars, min of meer zij die meer vragen oplossen dan stellen, is reeds fulltime werkzaam in de IT-branche en heeft tijd noch interesse in parttime projectjes erbij tenzij het zwart heel dik betaalt.
• Als we alle wervingstopics van het afgelopen jaar hadden laten laten staan hadden we nu tot 2010 nog genoeg werk gehad, allemaal voor hele idealistische en goed verdedigbare doelen.
• Als we ze allemaal hadden staan hadden we na 2010 nu nog tot 2150 voldoende werk gehad voor alle topics die er dan op volgen, geen van alleen voor hele idealistische en goed verdedigbare doelen.

Ik vind het jammer dat je hier nu de geslagen hond komt spelen. We bieden een forum aan om over 1001 dingen te discussieren, inclusief hoe jouw software ontworpen en ontwikkeld dient te worden, en voor mijn part in Stuffis Generalis zelfs hoe je het beste mensen kunt vinden die dit soort dingen graag doen (er zijn geloof ik wel websites voor namelijk). We hebben alleen wat standaardregeltjes om commerciele uitbuiting van de grootste en daarmee waardevolste community van Nederland te voorkomen, en daaronder valt dat werving structureel geweerd wordt.

Als je het schandalig vind dat jij als gast onderworpen wordt aan de regels van de gastheer omdat jouw doelen zo nobel zijn.... tja, die gast die een topic opent over dat ie een nieuwe website nodig heeft om z'n 0-day p0rn en warez mee te hosten vindt z'n doelen helaas ook heel nobel... :/

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

De user heeft nog geen toegang tot SG, curry. Wellicht zou pokepoint contact op kunnen nemen met de topicstarter van Software requests? of daar een post in kunnen maken. :)

Zoals curry en TgF al opgemerkt hebben, kan je weinig sympathie verwachten als je zielig gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

OpifexMaximus schreef op 22 januari 2004 @ 14:37:
De user heeft nog geen toegang tot SG, curry.
Weet ik, daarom vermeldde ik het express zodat ik nogmaals m'n punt kon maken over dat GoT een forum is voor de meer-dan-gemiddeld technisch geinteresseerde Nederlandstalige persoon, en dat 'andere dingen' voorbehouden zijn aan zij die bewezen hebben tot de doelgroep te behoren ;)
Wellicht zou pokepoint contact op kunnen nemen met de topicstarter van Software requests? of daar een post in kunnen maken. :)
Erg interessant topic idd, had ik nog nooit gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk leest de TS bovenstaande reactie ook nog, overigens begin ik nu het idee te krijgen dat het niet zo zeer werving is, maar meer een zoektocht naar mensen die met hem samen willen proggen (of ik lees niet goed).

Hoe dan ook, pokepoint heeft ondertussen genoeg hints / tips gekregen om een stapje verder te kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 18:04

Sen

<-->

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 15:21:
Hopelijk leest de TS bovenstaande reactie ook nog, overigens begin ik nu het idee te krijgen dat het niet zo zeer werving is, maar meer een zoektocht naar mensen die met hem samen willen proggen (of ik lees niet goed).
Je leest niet goed is haar. En ze kan niet programeren zover ik het begreep.

Wat mevrouw wel kan doen natuurlijk is Daniel een email te sturen en een paar duizend bannerviews in pw te kopen. Met gezocht freelance programeurs ofzo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt me dus geeneens om het advies van de ondertitel correct uit te voeren, zoals je kunt zien.
Bedankt voor de link naar het topic met Software requests daar ben ik blij mee.
Ik zou graag leren programmeren, maar het studeren combineert niet met wat ik allemaal al doe.

Ik heb niet gezegd dat ik het onterecht vond dat het topic gesloten is, als het gezien wordt als werving hebben ze gewoon gelijk.

Een banner met gezocht Programmeurs is ook werving toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Die URL kun je ook anders neerzetten:

code:
1
[url=linknaartopic]titelvantopic[/url]

Dat ziet er dan meteen een stuk beter uit. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 16:38:
Het lukt me dus geeneens om het advies van de ondertitel correct uit te voeren, zoals je kunt zien.
Bedankt voor de link naar het topic met Software requests daar ben ik blij mee.
Ik zou graag leren programmeren, maar het studeren combineert niet met wat ik allemaal al doe.

Ik heb niet gezegd dat ik het onterecht vond dat het topic gesloten is, als het gezien wordt als werving hebben ze gewoon gelijk.

Jah dat is ook werving maar daar zullen ze geen probleem mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 16:38:
Maar voor een banner betaal je en zorg je er mede mee voor dat deze community gratis kan voortbestaan voor z'n tienduizenden gebruikers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
curry684 schreef op 22 januari 2004 @ 21:40:
[...]

Maar voor een banner betaal je en zorg je er mede mee voor dat deze community gratis kan voortbestaan voor z'n tienduizenden gebruikers :)
Ik denk dat hij de tekst in zijn sig bedoelt. Dat is dus toegestaan, mits het niet te scheeuwerig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

We Are Borg schreef op 22 januari 2004 @ 22:01:
[...]

Ik denk dat hij de tekst in zijn sig bedoelt. Dat is dus toegestaan, mits het niet te scheeuwerig is :)
Wie is hij :? We hebben het toch over een zij en ik had het wel degelijk over een echte banner van 468x60 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Zo, ik heb maar even de sig van Pokepoint aangepast zodat het clickable en niet te schreeuwerig is, probleem opgelost hopelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Sen schreef op 22 januari 2004 @ 22:21:
[...]

Wie is hij :? We hebben het toch over een zij en ik had het wel degelijk over een echte banner van 468x60 :P
* We Are Borg doet ogen open en ziet idd dat ik (zoals wel vaker) onzin aan het posten was :P

Ik hou mijn mond wel verder ;)

edit:
curry684 _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door We Are Borg op 22-01-2004 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Curry het lukte me echt niet, ik ga straks even kijken hoe het eruit ziet.
Weer wat geleerd.

Het project is behoorlijk groot hoor.
Toen ik contact opnam met de makers van mijn eigen website, begonnen ze al te lachen. Ik had weer eens iets bedacht dat natuurlijk niet met een kant en klaar pakketje software was te fabriceren.
Vandaar dat het spel ook nergens on-line is te spelen vermoed ik.

Niet dat het uitermate moeilijk is, maar het is veel en het is buiten dat een hoop programmeerwerk aan te pas komt een ingewikkeld spel.
Er moet namelijk een chat gedeelte komen waarin 2 spelers naar een room kunnen gaan en dan bepaalde kaarten van het spel wel kunnen zien en een gedeelte niet.
De set waar je mee speelt moet je zelf kunnen samenstellen, kunnen laden in de room, kaarten kunnen schudden, kaarten verplaatsen en een scan ervan zichtbaar maken. Qua grafics zouden er diverse mensen zich uit kunnen leven op het ontwerpen van diverse onderdelen.
Maar mijn eerste zorg is een toepassing die werkt, de meeste grafics kunnen later wel.

Goed genoeg hierover, ik kan begrijpen dat anderen dit totaal niet interessant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Er zijn verschillende sites op het internet waar je online kaartspellen kunt spelen met chatrooms. Ik doe regelmatig met een vriend samen die in een andere stad woont een potje klaverjassen tegen andere mensen in het land. Het is waarschijnlijk niet precies hetzelfde als datgene dat jij zoekt, maar misschien dat het bekijken van een site als http://www.gamesquare.nl/ je op een idee kan brengen. :)

Wellicht dat je de makers van een site als deze eens kunt benaderen?

[ Voor 9% gewijzigd door KeX op 23-01-2004 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel best zo :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.