Goed. het probleem:
Ik zit met 24 pc's die allemaal ondertussen XP moeten draaien. Het probleem is dat na installatie van xp (gaat goed) ik automatisch de updates en andere meuk (software etc.) erop zet met een unattended install en de pc tijdens de installatie van een willekeurige update al vast loopt (dus niet elke keer bij de zelfde of op zelfde moment)
Ook tijdens gebruik lopen ze vast, soms al voordat je je kunt aanmelden (installatie van updates en dergelijke niet uitvoeren)
Heb al gezocht bij microsoft, chaintech, google hier en bij vrienden maar geen oplossing tot nu toe.
Specs van de systemen:
chaintech 7aja0-e100a moederbord (3 pci 1 agp 1 isa)
amd duron 750 MHz
256 MB geheugen (pc133)
40 GB harde schijf (ATA100)
ati rage 128 pro videokaart
voeding 150 watt
al geprobeerde oplossingen:
andere geheugen configuraties
zwaardere voeding (300 Watt)
andere video drivers
bios update
bios instellingen alles met betrekking tot snelheid en dergelijke uit of aan gezet.
Ik weet 't niet meer
Oh ja op andere configuraties (andere hardware) geen enkel probleem
Ik zit met 24 pc's die allemaal ondertussen XP moeten draaien. Het probleem is dat na installatie van xp (gaat goed) ik automatisch de updates en andere meuk (software etc.) erop zet met een unattended install en de pc tijdens de installatie van een willekeurige update al vast loopt (dus niet elke keer bij de zelfde of op zelfde moment)
Ook tijdens gebruik lopen ze vast, soms al voordat je je kunt aanmelden (installatie van updates en dergelijke niet uitvoeren)
Heb al gezocht bij microsoft, chaintech, google hier en bij vrienden maar geen oplossing tot nu toe.
Specs van de systemen:
chaintech 7aja0-e100a moederbord (3 pci 1 agp 1 isa)
amd duron 750 MHz
256 MB geheugen (pc133)
40 GB harde schijf (ATA100)
ati rage 128 pro videokaart
voeding 150 watt
al geprobeerde oplossingen:
andere geheugen configuraties
zwaardere voeding (300 Watt)
andere video drivers
bios update
bios instellingen alles met betrekking tot snelheid en dergelijke uit of aan gezet.
Ik weet 't niet meer
Oh ja op andere configuraties (andere hardware) geen enkel probleem
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 12:22 ]