Ik wilde een lijstje opstellen van de landelijke kabelaanbieders voor internet via de kabel. Dus willen jullie enkele voor& nadelen (als er voordelen zijn) opstellen over jullie provider, (meerdere keren voor 1 provider kan, maakt mij niet zo veel uit, ik wil alleen ff jullie mening horen over jullie provider)
Mijn ISP, ZeelandNet:
Voordelen:
* Altijd maximum snelheid (dis is jammergenoeg wel 30KB/s)
* Bij mij (in middelburg) tot nu toe weingig downtijd.
* Aanpassing worden aangekondigd. (mbt de infrastructuur van het netwerk)
Nadelen:
* F*ckin duur. (30 piek p/m voor 16KB, 60 piek [/m voor 32 KB, 120 piek voor 64KB, 240 piek voor 128KB)
* Aanpassing aan netwerk worden wel
aangekondigt maar niet altijd op tijd.
* Late response van helpdesk (wanneer je mailt), bel je dan wordt je minimaal 3x doorverbonden (heb ik teminste).
* Datalimiet
, je gaat hier zo overheen, want je neemt geen kabel om alleen te surfen en je mail op te halen.
Kortom mijn mening is dat ZeelandNet zuigt. het is helaas goedkoper dan telefoon (voor mij dan) en misbruiken ze hun monopolie positie. Ik stap dus gelijk over op ADSL zodra het kan. Scheelt 2 tientje maar dan heb ik wel 1024kbits/s
ZeelandNet die provider die meer doet..... (zolang het hun uit komt)
Mijn ISP, ZeelandNet:
Voordelen:
* Altijd maximum snelheid (dis is jammergenoeg wel 30KB/s)
* Bij mij (in middelburg) tot nu toe weingig downtijd.
* Aanpassing worden aangekondigd. (mbt de infrastructuur van het netwerk)
Nadelen:
* F*ckin duur. (30 piek p/m voor 16KB, 60 piek [/m voor 32 KB, 120 piek voor 64KB, 240 piek voor 128KB)
* Aanpassing aan netwerk worden wel
aangekondigt maar niet altijd op tijd.
* Late response van helpdesk (wanneer je mailt), bel je dan wordt je minimaal 3x doorverbonden (heb ik teminste).
* Datalimiet
Kortom mijn mening is dat ZeelandNet zuigt. het is helaas goedkoper dan telefoon (voor mij dan) en misbruiken ze hun monopolie positie. Ik stap dus gelijk over op ADSL zodra het kan. Scheelt 2 tientje maar dan heb ik wel 1024kbits/s
ZeelandNet die provider die meer doet..... (zolang het hun uit komt)