[photoshop]1 afbeelding verspreid over meerdere pagina's

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:24
Ik heb een logo dit logo is eigenlijk groter dan een a4'tje en om nou "kosten" uit te sparen en het niet op a3 (kan op school, en dit is toch groter?) te printen wilde ik het logo op meerdere velletjes printen. maar ik kan hier helemaal geen optie voor vinden bij photoshop.. andere programma's kan ik ook helemaal niet vinden. :(

dus vroeg ik me af of hier iemand wat info hierover weet :)
Thanks

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Wil je het logo nou persee groter hebben of is A4 eigenlijk ook groot genoeg? In dat geval kun je namelijk gewoon bij image-size de resolutie hoger maken terwijl je 'resample image' niet geselecteerd hebt. Krijg je um strakker op een A4.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Ankh
nee hij moet ook groter dan een a4 :) het logo zelf is iets van 25x25 maar ik moet hem zeker 40x40 hebben :) dus moet hem zelfs nog ff vergroten..

in de verleden (wordperfect tijdperk) had je daar leuke programma's voor nu vind je er niets over

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Gebruik toch de splice-tool en knip je logo in verschillende stukken (bv 2) en print die afzonderlijk af.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:09
* Willem vindt Illustrator daar een prima geschikte tool voor. :)

Kun je met een aardig overzicht je logo in 2 of 3 of 4-en knippen en apart uitprinten.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Ankh
damn daar had ik niet eens aangedacht :) ik ga het ff uit proberen ;) thanks
Pagina: 1