Toon posts:

Kan nergens meer inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 417 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nergens meer inloggen. Heel raar, gister middag werkte alles perfect, kom thuis, kan me hotmail niet meer in, ik kan me niet meer aanmelden bij de LOI site, ik kan gewoon nergens meer inloggen. Ook sommige pagina's duurt het een eeuwigheid om te openen, maar andere zijn er voordat je met je ogen kan knipperen. windows update werkt ook niet, net als de search en login van mijn favo site GOT. Als ik bezig ben met inloggen op alle sites, duurt een eeuwigheid en zegt vervolgens dat ie niet beschikbaar is.

Ik heb een alcatel home ISDN modem, met ADSL van mxstream/xs4all. Daar zijn dmv een sitecom router 3 computers op aangesloten, waarbij deze problemen zich allemaal voordoen Gerbuiken allemaal windows XP en IE 6. tot een week of wat geleden heb ik alles perfect up-to date gehouden, en werkte ook alles goed.

Ik heb me modem op ze defaults gezet, toen dat niet lukte de laatste firmware geupdate, dat lukte ook niet. Op andere topics vond ik zo'n zelfde soort probleem, maar de oplossingen daarvoor: tijd goed zetten, cookies legen, cookies openzetten, browser beveiliging op default... Ik weet het ook niet meer,

Help me Please!!! :'( :'( :'(

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

scannen op spyware al gedaan :? , tip gebruik Spybot

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Topicstarter
Yep, ik gebruik ad-ware 6.0 pro, gescand, niets gevonden

Verwijderd

Topicstarter
kan het misschien zijn dat een hacker of iets voor de verandering een paar poorten dicht heeft gegooid ipv open heeft gezet?

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05 15:34

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Scan ook even met spybot en scan ook op virussen.

• MMMMMM
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-10-2025
en gooi al je koekjes es weg

Verwijderd

Topicstarter
ik zit nu nog voor een uurtje op mijn werk, maar ik zal het doen, ik heb met Norton antivir '04 al gescand, niets... die kon ik btw wel updaten

Verwijderd

Topicstarter
ik delete altijd me cookies via het extra tab in IE, dan zijn ze toch weg? of moet ik echt die map in?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 21:19
Flikker compleet de temporary internet files eruit. Gewoon inloggen onder een ander admin profiel en dan van jou profiel de hele map wegrotten en opnieuw aanmaken.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Maar werkt het dan voor het hele huis weer? want ik kan me niet voorstellen dat opeens iedereen ze temp inet files vol zitten, op hetzelfde moment. Ik probeer het wel hoor, daar niet van...

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05 15:34

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Heb er overheen gelezen dat het met meerdere pc's zo was. Kan natuurlijk ook wat van buitenaf zijn. Installeer eens een goede firewall en hang deze direct aan je adsl verbinding zonder verdere tussenkomst. Kijk wat je binnenkrijgt en kijk direct of het dan wel goed wil. Wil het dan wel goed dan ligt het niet aan je verbinding maar aan iets anders.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 21:19
Okee Sitecom resetten en kijken voor firmware upgrade

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
hello, allemaal heel erg bedankt voor de medewerking, de laatste van Kamikaze was de oorzaak, een firmware upgrade heeft geholpen. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1