Toon posts:

[XP] Unmountable_boot_volume

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik heb hier een pc staan die elke keer een blauw scherm geeft met Unmountable_boot_volume; Stop 0x000000ED. Nu heb ik dit wel eens eerder gehad, toen lostte ik dit gewoon op met een chkdsk /r maar wanneer ik dit deze keer doe gebeurt het na 2x opstarten gewoon weer. Ik had wat op het internet gezocht hierover maar ik kwam er helaas niet zo goed uit, misschien dat hier iemand mij kan helpen? het zou zeer op prijs gesteld worden,

Ouija

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
Heb je al de zoekoptie van GoT gebruikt?
Het komt vaak genoeg voor, dus daar zou je je antwoorden uit kunnen afleiden.

Linux is zo cool dat ik het koud heb

Verwijderd

Topicstarter
Sjoq schreef op 22 januari 2004 @ 09:13:
Heb je al de zoekoptie van GoT gebruikt?
Het komt vaak genoeg voor, dus daar zou je je antwoorden uit kunnen afleiden.
Ah ik ben nu aan het kijken. Het is inderdaad wat handiger om eerst te zoeken i.p.v. gelijk in het rond te vragen, sorry daarvoor. Jullie horen het wel als ik er niet uit kom, bedankt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Al eens in Windows XP en 2000 BSOD guide gekeken? [google=inaccessible_boot_device] levert een berg resultaten. Welke heb je al geprobeerd ? Waar liep je tegenaan. dit soort info is gewenst in je topicstart ;)
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 09:17:
[...]

Ah ik ben nu aan het kijken. Het is inderdaad wat handiger om eerst te zoeken i.p.v. gelijk in het rond te vragen, sorry daarvoor. Jullie horen het wel als ik er niet uit kom, bedankt.
K dan ;) Je was me net een fractie van een seconde voor :)

[ Voor 44% gewijzigd door sanfranjake op 22-01-2004 09:18 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Johnny Goodbye
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-05 09:40
Dit had ik vier dagen geleden ook. CHKDSK werkte ook bij mij niet meer. Je harde schijf is naar de eeuwige elektronische jachtvelden.

Als je een maxtor harde schijf hebt kan je dit controleren met het daarvoor bekende tooltje. Is dus mij overkomen. 85GB kwijt op mijn D partitie.

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Johnny Goodbye schreef op 22 januari 2004 @ 09:21:
Dit had ik vier dagen geleden ook. CHKDSK werkte ook bij mij niet meer. Je harde schijf is naar de eeuwige elektronische jachtvelden.

Als je een maxtor harde schijf hebt kan je dit controleren met het daarvoor bekende tooltje. Is dus mij overkomen. 85GB kwijt op mijn D partitie.
Kan ook z'n ide-controller of een ander deel van z'n computer zijn hoor. Windows kan ook de partitietabel bijvoorbeeld vernaggeld hebben :)

Mijn spoorwegfotografie

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm okay ik zie net in de bios dat er een HD testje van WD opzit en die geeft aan dat ie kapot is, kan dat door een virus komen of is ie er gewoon echt aan?

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat geeft dat testje bijvoorbeeld voor errors dan ? Heb je de nieuwste Bios voor je moederbord ? Ook kan je nog even de nieuwste versie van het WD-tooltje van de website halen :)

Stop error @ MS-KB is misschien ook wel ff interessant om te lezen. Worden ook wat dingen in geopperd.

Mijn spoorwegfotografie

Pagina: 1