Toon posts:

[XP] Cursors editten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu het standaard-cursor schema van windows en ik wil graag ipv het 'handje' dat je ziet als je op een koppeling staat gewoon de standaard pijl behouden van windows.

Toen ik dat wilde aanpassen in het configuratiescherm bij 'aanwijzers' zag ik in de *.cur bestanden o.a. het standaardformaat pijltje van windows niet staan, wel de overige effecten en andere cursortheme's dus vraag ik me af of je dat dan eventueel in het register kan aanpassen of misschien ergens een cursorfile te downen is die de 'standaard' cursors bevat?

Ik wacht graag op de eventuele tips van jullie..

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Start > Settings > Control Panel > Mouse > Pointers :)

Verwijderd

Topicstarter
creative8500 schreef op 22 januari 2004 @ 11:47:
Start > Settings > Control Panel > Mouse > Pointers :)
Daar heb ik al gekeken, maar als ik het 'handje' wil wijzigen in de standaard windows pijl staat ie niet tussen de cursors in de map windows/cursors, wel andere modellen maar dus niet de standaardset...het klinkt vaag misschien maar ik weet ook niet hoe ik het moet verduidelijken. Ik zal straks als ik weer thuis ben van mn werk kijken of ik een plaatje kan laten zien met wat ik bedoel

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Ja vaag, hier heb ik 't ook. Winxp pro dutch..

anders neem je toch de 3d-arrow?

spek pc, spek hifi, last.fm

Verwijderd

Topicstarter
YoG schreef op 22 januari 2004 @ 13:01:
Ja vaag, hier heb ik 't ook. Winxp pro dutch..

anders neem je toch de 3d-arrow?
Er moet een manier zijn om dat te kunnen aanpassen in het register en er zal vast wel een GoT'ter zijn die het weet :)

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een flinke schop maar ik heb nu mijn PC weer opnieuw geïnstalleerd en toen zag ik ineens dit oude topic van mij en ik ben er nog steeds niet achter hoe ik de standaard windows cursors kan vinden op mijn systeem. Ik heb al gekeken in de map 'Cursors' maar daar staan ze niet bij (wel de overige, zoals 3d etc.) moet ik nu in het register duiken om ze daar aan te passen? (en daarmee bedoel ik dat ik bijvoorbeeld standaard altijd het handje wil zien ipv het pijltje enzo)

Of zijn ze 'hardcoded' in Windows? Want dan word het natuurlijk wel iets lastiger ;)

PS: Hoe kan ik eigenlijk de oude GOT-layout weer instellen? Ik zie die optie niet meer staan :?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:21

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Got layout instellen kan met een abbo bij je settings. Maar je kan een printscreen maken van je muis in het config-scherm dan en daar dan weer een cursor van maken. Hier zijn veel programma's voor. Maar ik kan wel dus de normale windows muis aanklikken.

Verwijderd

Topicstarter
LoeiOrdinair schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:44:
Got layout instellen kan met een abbo bij je settings.
Ah okej :)
Maar je kan een printscreen maken van je muis in het config-scherm dan en daar dan weer een cursor van maken. Hier zijn veel programma's voor.
Ik ben hier niet zo bekend en handig mee, dus als er een andere oplossing voor te vinden is, graag! :)
Maar ik kan wel dus de normale windows muis aanklikken.
Ehh...misschien ben ik nog een beetje moe van het weekend maar wat bedoel je hier precies mee?

Alvast dank voor je hulp ;)

Verwijderd

het standaard windows pijltje is toch gewoon fillitup.ani en die kan je dan gewoon ook selecteren...in windows 2000 dan

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:07:
[...]

Ah okej :)

[...]

Ik ben hier niet zo bekend en handig mee, dus als er een andere oplossing voor te vinden is, graag! :)

[...]

Ehh...misschien ben ik nog een beetje moe van het weekend maar wat bedoel je hier precies mee?

Alvast dank voor je hulp ;)
Ik heb je de cursor gemailt. Volgens mij is dat em gewoon.

edit: :? Welke bedoel je nou?! Want de gene die ik je mailde is bij mij standaard 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door LoeiOrdinair op 07-02-2005 16:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
LoeiOrdinair schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:19:
Ik heb je de cursor gemailt. Volgens mij is dat em gewoon.
Nee sorry, dat is een animated cursor, staat ook in de map cursors en daar heb ik al gekeken ;)
edit: :? Welke bedoel je nou?! Want de gene die ik je mailde is bij mij standaard 8)7
Ik bedoel de gewone standaard cursor en die staat niet in de map Cursors, vandaar ook mijn topic hier :) Wel heb ik al gekeken of ik hem ergens kan downen op I-net maar tot nu toe helaas zonder enig resultaat. :)

PS: Ik had je btw al een RE: gestuurd op je mailtje :*)

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Pff nog nooit zoveel moeite gehad om iets te vinden.......

Verwijderd

Topicstarter
LoeiOrdinair schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:45:
Pff nog nooit zoveel moeite gehad om iets te vinden.......
Haha, ja ik kan me goed voorstellen ;) nouja iig toch bedankt voor je moeite en misschien is er wel een andere tweaker die het voor elkaar krijgt :) Mocht ikzelf de oplossing hebben gevonden dan laat ik het wel weten! :*)
Pagina: 1