Ik wil mijn group policy's aanpassen onder een OU, maar de domaincontroller geeft dan de volgende error:
The domain controller for group policy operations is not available. You may cancel this operation for this session or retry using one of the following domain controller choices:
The one with the Operation <aster token for teh PDC emulator
The one used by the active directory snap-ins
use any available doman controller
Geen van deze opties werkt.
Nu wilde ik het beheer overdragen maar dan krijg ik de volgende foutmelding:
De wizard kan geen beveiligingsgegevens van AD krijgen. Er is een ongeldige padnaam doorgegeven.
Nu is het zo dat als ik onder systeem eigenschappen kijk en dan de computername dat daar een heel ander domein staat dan daar waar ik op inlog
Mijn vraag is dus, heeft iemand dit ook eens meegemaakt. Ik denk dat het probleem hem zit in het feit dat er blijkbaar twee domeinnamen zweven ergens in de Active Directory.
Het is trouwens windows 2003 advanced server
Alvast bedankt
The domain controller for group policy operations is not available. You may cancel this operation for this session or retry using one of the following domain controller choices:
The one with the Operation <aster token for teh PDC emulator
The one used by the active directory snap-ins
use any available doman controller
Geen van deze opties werkt.
Nu wilde ik het beheer overdragen maar dan krijg ik de volgende foutmelding:
De wizard kan geen beveiligingsgegevens van AD krijgen. Er is een ongeldige padnaam doorgegeven.
Nu is het zo dat als ik onder systeem eigenschappen kijk en dan de computername dat daar een heel ander domein staat dan daar waar ik op inlog
Mijn vraag is dus, heeft iemand dit ook eens meegemaakt. Ik denk dat het probleem hem zit in het feit dat er blijkbaar twee domeinnamen zweven ergens in de Active Directory.
Het is trouwens windows 2003 advanced server
Alvast bedankt