Toon posts:

PlexTools ? Waarvoor nodig?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HI guys,

Tjonge, ik heb nog nooit zo veel vragen binnen 24uur gesteld... :o

Uhm, oh ja, waar diend PlexTools nou echt voor, ik bedoel is het uberhaupt nuttig?

Thanx.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 14:10
Als je zowel een CD lezer en een CD brander
van plextor hebt kan je on-the-fly cd'tjes
copieren met de Plex tools. Altijd goed en
geen ingewikkelde/grote en of instabiele
brandsoftware nodig. Tools kunnen ook CD'tjes
rippen volgens mij.

m vr gr
Dutchman

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Topicstarter
Aha, thanx Dutchman!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Mijn ervaring is dat de software van Plextor niet goed audio ript. Ik heb dus geen enkele software van Plextor geinstalleerd.

Verwijderd

Hoe kom je aan Plextools?
Op de website heb je alleen maar updates.

Verwijderd

Als je een Plextor koopt krijg je PlexTools bijgeleverd en 't werk alleen met Plextor(dacht ik).

Verwijderd

Auke, als je een beetje moderne versie van de plextools hebt, kun je via de verkenner de wav's direct van de ultraplex aflezen. Rippen wordt dan gewoon kopiëren.

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Met de plextools kan je als je een Plextor lezer en brander hebt ook makkelijk cd extra cd's kopieren. Dit lukte mij vroeger met Nero en CDRWin niet.

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Evenals Auke heb ik ook de ervaring dat audio slecht gecaptured wordt met Plextor Manager; als je het gefikt hebt zit het vol met tikken en klikken, het lijkt wel zo'n zwarte vinyl-schijf ;)
En ik heb toch een redelijk nieuwe fikker(Plexwriter RW4/2/20 augustus '99) gekocht.

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Je kunt met die tools ook instellen hoe snel je cd-rom drive leest. Handig voor on-the-fly branden dan staat dat ding niet op 40speed ofzo te blazen maar b.v. op 15x wat ook ruim voldoende is.
Pagina: 1