Toon posts:

Overclocken Compaq Armada M700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag mbt overclocken van m'n laptop (een compaq ja, mooie laptop ben er zeer tevreden mee).
Als ik alles heb geinstalleerd, heb ik een optie in m'n power management om m'n proc terug te clocken van 650 naar 350,
Maar als dat kan zou ik hem toch ook sneller moeten kunnen clocken? Heeft iemand enig ID. Ik heb SoftFSB al geprobeerd maar dat lukte niet. Zijn er nog meer van dit soort tools?

Kan ik m'n }:O mischien nog wat harder laten grazen, er is toch gras genoeg. 8-).

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Dat je 'm kan terugklokken is denk ik een feature van je laptop om minder energie te verbruiken op momenten dat je gewoon die extra power niet nodig hebt en je geen powersource in de buurt hebt, in de trein bijvoorbeeld.
Lijkt me niet dat je een laptop kan overklokken, maar goed, i've been wrong before ;)
Dus.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

Verwijderd

LAtop Oc'en :?:?:? das nie zo'n slim plan die dingen worden niet gecoold!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet (voel) dat hij niet gekoeld wordt tijdens het typen.. :(. (mischien een toetenbord met waterkoeling :):):) )
Maar ik heb al eerder een laptop overclockt. Was een of ander vaag merk; p200mmx@264. Hij wert op m'n werk gekoelt door een compressor die ik in een opening bij de proc zette. En thuis met lucht uit een vriezer. (heel ingewikkelde :? buis constructie met fans.. maar wel fun... 8-)

Dus ik had gedacht mischien valt hier ook nog wat aan te clocken... downclocken lukt, maar dat was niet de bedoeling :'(.